بنر بالای صفحه
بازخوانی انقلاب های قرن بیستم
بازخوانی انقلاب های قرن بیستم

کتاب بازخوانی انقلاب های قرن بیستم

معرفی کتاب بازخوانی انقلاب های قرن بیستم

(3)
کتاب بازخوانی انقلاب های قرن بیستم، اثر سعید رهنما ، با ترجمه مترجم سحر قدیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات آگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب بازخوانی انقلاب های قرن بیستم نویسنده سعید رهنما توسط انتشارات آگاه منتشر شده است
    این کتاب به بازخوانی و بررسی انقلاب های به وقوع پیوسته در شش کشور جهان از جمله آلمان، روسیه، چین و نیکاراگوئه در قرن بیستم می پردازد و توجه خود را به وجوه اشتراک، التزامات وقوع، مقدمات سیاسی و اجتماعی، جایگاه دولت و مردم و…  در چنین جنبش هایی معطوف می سازد.
    گزیده ای از کتاب تاریخ کوبا سراسر پر از سلطه ی بیگانه و مبارزه علیه سلطه بوده است. از اواخر قرن پانزدهم، که اسپانیا این سرزمین را «کشف» کرد، مردم بومی آن را به بی رحمانه ترین شکلی در کشتزارهای توتون
...
  • و شکر و معادن طلا به کار گرفت و زمانی که به معنی واقعی نسل آن ها را برچید، از افریقا برده آورد. برده ها چندین بار قیام کردند اما سرکوب شدند. با برچیده شدن برده داری در قرن نوزدهم، برده ها کارگر شدند و کوبایی ها خواستار استقلال. رهبر بزرگ استقلال طلبی خوزه مارتی بود که به زندان و تبعید به اسپانیا محکوم شد. پس از بازگشت از اسپانیا مبارزات استقلال طلبی را ادامه داد و باز اخراج شد و به امریکا رفت. مارتی در آغاز از سرمایه داری دفاع می کرد، اما با مشاهده وضعیت کارگران در امریکا مخالف این نظام شد. او که تقریبا با مارکس هم زمان بود، با افکار او آشنا شد و بسیاری از نظرات مارکس را پذیرفت. اما معتقد بود که کوبا اول باید استقلال مالی یابد و بعد به سمت انقلاب اجتماعی حرکت کند.

مشخصات محصول

نویسنده: سعید رهنما ویرایش: -
مترجم: مترجم سحر قدیمی تعداد صفحات: 212
انتشارات: آگاه وزن: 220
شابک: 9789644164095 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ انقلاب،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سعید رهنما

سعید رهنما

در حال حاضر مطلبی درباره سعید رهنما نویسنده بازخوانی انقلاب های قرن بیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم سحر قدیمی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم سحر قدیمی مترجم کتاب بازخوانی انقلاب های قرن بیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم سحر قدیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید