بنر بالای صفحه
آمادگی جسمانی بانوان
آمادگی جسمانی بانوان آمادگی جسمانی بانوان

فروش ویژه

کتاب آمادگی جسمانی بانوان

معرفی کتاب آمادگی جسمانی بانوان

(2)
کتاب آمادگی جسمانی بانوان، با ترجمه صدیقه جباری - بهروز ژاله دوست ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ناهید ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 25,000 21%

19,750

25,000 21% 19,750
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای ایروبیک

محصولات مرتبط

(2)
11%
(5)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: - ویرایش: -
مترجم: صدیقه جباری - بهروز ژاله دوست تعداد صفحات: 95
انتشارات: ناهید وزن: 170
شابک: 9789646205031 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(برنامه آمادگی کامل جسمانی،با شهرت جهانی که بیش از سی و پنج سال است در سراسر جهان به آن عمل می کنند)

مترجم

مختصری درباره مترجم

صدیقه جباری

در حال حاضر مطلبی درباره صدیقه جباری مترجم کتاب آمادگی جسمانی بانوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

صدیقه جباری

بهروز ژاله دوست

در حال حاضر مطلبی درباره بهروز ژاله دوست مترجم کتاب آمادگی جسمانی بانوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهروز ژاله دوست

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید