بنر بالای صفحه
فرهنگ کوچک هنریک ایبسن
فرهنگ کوچک هنریک ایبسن

فروش ویژه

کتاب فرهنگ کوچک هنریک ایبسن

معرفی کتاب فرهنگ کوچک هنریک ایبسن

(6)
کتاب فرهنگ کوچک هنریک ایبسن، اثر علیرضا کوشک جلالی ، با ترجمه مترجم علی منصوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات افراز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 380,000 21%

300,200

380,000 21% 300,200

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: علیرضا کوشک جلالی ویرایش: -
مترجم: مترجم علی منصوری تعداد صفحات: 374
انتشارات: افراز وزن: 444
شابک: 9786003263116 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(هنریک،ایبسن،1906م،1828،نقد،تفسیر و ترجمه،نمایشنامه نویسان نروژی،قرن، 19م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علیرضا کوشک جلالی

علیرضا کوشک جلالی

زاده‌ی فروردین ۱۳۳۷ در تهران است و برنده‌ی جایزه‌ی افتخاری تئاتر شهر کلن آلمان در سال ۲۰۱۶، او اکنون عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است و از سال ۱۳۶۳ در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول به کار است. بیشتر آثار او به زبان آلمانی است و با هنرپیشگان آلمانی کار می کند. کوشک جلالی همچنین مدرک درجه یک هنری خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد گرفته است.

کوشک جلالی برای نمایشنامه‌ی «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» جایزه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی آلمان را دریافت کرد و در سال ۱۳۸۲، گروه تئاتری «علی جلالی آنسامبل» را در شهر کلن پایه‌گذاری کرد و هم‌اکنون مسئول هنری این گروه است.

پنج اثر از کوشک جلالی، «پستچی پابلو نرودا»، «پوزه چرمی»، «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت»، «محاصره‌ی شمال شرقی» و «من نفرت نمی‌ورزم»، در سال‌های اخیر در زمره نامزدهای بهترین اجراهای شهر کلن بوده‌اند. کوشک جلالی همچنین در سال ۱۳۸۷ برای اولین‌بار به‌عنوان کارگردان اپرا در شهر دورتمند یک اپرای مخصوص کودکان را به صحنه برد.

او در چند سال اخیر، توجه مخصوصی به تئاتر شهرستان‌ها داشته و حاصل کارهای اخیرش در شهرستان‌ها: چندین کارگاه آموزشی بازیگری-کارگردانی و اجرای ۱۹ نمایش بوده است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی منصوری

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی منصوری مترجم کتاب فرهنگ کوچک هنریک ایبسن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی منصوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید