بنر بالای صفحه

درباره نویسنده

کاترین استاکت
کاترین استاکت
کاترین استاکت در شهر جکسون در می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمده و در این شهر بزرگ شده است. استاکت که فارغ‌التحصیل زبان انگلیسی و نویسندگی خلاق از دانشگاه آلاباماست، بعد از پایان تحصیلات خود راهی نیویورک شد و به مدت ده سال در مجلات مختلف این شهر کار کرد.

او پس از حوادث یازده سپتامبر، نوشتن نخستین رمان خود را شروع می‌کند. رمان «خدمتکار» تاکنون به ۴۲ زبان مختلف ترجمه شده است. این رمان بیش از ۱۰۰ هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار داشته است.

وقایع رمان «خدمتکار» در سال ۱۹۶۲ می‌گذرد. ایبیلین کلارک خدمتکاری سیاه‌پوست است که در شهر جکسون در ایالت می‌سی‌سی‌پی زندگی می‌کند. ایبیلین همیشه در سکوت فرمان می‌برد و به‌تازگی نمی‌تواند عصبانیت و دلخوری خودش را پنهان کند. دوستش مینی جکسون آدم دهن‌لقی است اما حالا اسراری از اربابش می‌داند که زبانش را بند آورده است. از سوی دیگر، اسکیتر فیلن که شهره‌ی خاص و عام است، به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. اسکیتر رؤیاهای زیادی در سر دارد اما چون مجرد است کسی او را آدم حساب نمی‌کند.

این سه زن که ظاهراً به دنیاهای کاملاً متفاوتی تعلق دارند، با یکدیگر همراه می‌شوند و کتابی جنجالی درباره‌ی خدمتکاری سیاه‌پوست در جنوب امریکا می‌نویسند. این کتاب می‌تواند سرنوشت آن‌ها و زندگی در یک شهر کوچک را برای همیشه دگرگون کند.



جهت اطلاع از کتاب های جدید این نویسنده روی دکمه خبرم کن کلیک کنید.

لیست کتب کاترین استاکت