بنر بالای صفحه

درباره نویسنده

میچ آلبوم
میچ آلبوم
زاده بیست و سوم ماه مه ۱۹۵۸ در نیوجرسی ایالات متحده. میچ آلبوم، نویسنده، نمایشنامه‌نویس، روزنامه‌نگار، نوازنده و مجری رادیو تلویزیون است. او از جمله نویسندگانی امریکایی است که آثارش همواره در زمره کتاب‌های پرفروش قرار دارد، آثار و داستان‌هایی که از نظر الهام‌بخشی و زمینه‌ی روان‌شناسی آثار، مورد استقبال انبوهی از مخاطبان بوده‌اند.

شروع فعالیت‌های ادبی-هنری برای آلبوم با کاریکاتور همراه بود. او در ابتدا کاریکاتور می‌کشید و بعدها به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و با آموختن ساز پیانو، به عضویت گروه‌های موسیقی درآمد. اما یک رخداد مهم و تأثیرگذار در زندگی این نویسنده نقشی حیاتی دارد؛ او در سال ۱۹۹۵، با موری شوارتز ملاقاتی داشت. شوارتز پیش‌تر استاد دانشگاهش بود، این قرار ملاقات و گفت‌وگوهای حول آن، سبب خلق سه‌شنبه‌ها با موری شد. اثری که به‌زعم بسیاری از منتقدان ادبی، یکی از مهم‌ترین آثار پرونده ادبی اوست. این قرار ملاقات و این کتاب، آلبوم را از یک خبرنگار ساده ورزشی‌نویس به نویسنده‌ای شناخته شده و پرفروش بدل کرد.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های آثار میچ آلبوم، زاویه نگاهی است که او به پدیده‌های پیرامونی خود دارد. قلم او و سبک نویسندگی‌اش ساده و به دور از هرگونه گنگی خاصی است. در آثار او روایت به گونه‌ای پیش می‌رود که مخاطب را تا پایان، با کنجکاوی هر چه تمام‌تر همراه می‌کند.

نخستین تماس تلفنی از بهشت، در جست‌وجوی چیکا، تارهای جادویی فرانکی پرستو، ذره‌ای ایمان داشته باش، برای یک روز بیشتر، سه‌شنبه‌ها با موری، ارباب زمان و نفر دیگری که در بهشت ملاقات می‌کنید از جمله آثار ترجمه‌شده از میچ آلبوم به زبان فارسی است.



جهت اطلاع از کتاب های جدید این نویسنده روی دکمه خبرم کن کلیک کنید.

لیست کتب میچ آلبوم


(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
2%
قیمت قبل
(4)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه