بنر بالای صفحه
تربیت بدون فریاد نشر صابرین
تربیت بدون فریاد نشر صابرین

فروش ویژه

کتاب تربیت بدون فریاد نشر صابرین

معرفی کتاب تربیت بدون فریاد نشر صابرین

(2)
کتاب تربیت بدون فریاد (کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان)، اثر هال ادوارد رانکل ، با ترجمه اکرم کرمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات صابرین ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 5,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 155,000 26%

114,700

155,000 26% 114,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تربیت فرزند و فرزند پروری

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
19%
قیمت قبل
(3)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب  تربیت بدون فریاد کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان اثر هال ادورارد رانکل ترجمه اکرم کرمی نشر صابرین منتشر شده است 
    با پیاده کردن اصول کتاب « تربیت بدون فریاد » در زندگی خود، روابط شما و فرزندانتان چنان می‌شود که همواره در آرزوی آن به سر می‌بردید. این روابط قرین شادی، همکاری، توازن و از همه مهم‌تر احترام متقابل خواهد بود. در واقع آرامش آن‌قدر هم که فکر می‌کنید از خانواده شما دور نیست.
    کتاب تربیت بدون فریاد در چهار بخش و دوازده فصل تدوین شده است. در انتهای هر بخش، داستانی واقعی از تجارب زندگی افرادی مانند شما نقل شده است. این داستان‌ها
...
  • بازگو کننده مراحل گوناگون روابط والد و فرزند در طول زندگی است. هرچند ماجرای زندگی هر فرد متفاوت از دیگری است، اما مطمئنم هر یک از شما شباهتی بین زندگی خود و این داستان‌ها خواهید یافت.
    این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آنها پاسخ می‌گویند.
     
    درباره نویسنده کتاب « تربیت بدون فریاد »:
    هال ادوارد رانکل مشاور ازدواج، درمانگر خانواده و سخنران بین‌المللی است. وی همچنین بنیانگذار و مدیر موسسه زیستن بدون فریاد است که ساختن دنیایی آرام‌تر را هدف خود قرار داده است. تا کنون هزاران خانواده به کمک روش‌های او در روابط خود انقلاب ایجاد کرده‌اند. او و خانواده‌اش در آتلانتا زندگی می‌کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: هال ادوارد رانکل ویرایش: -
مترجم: اکرم کرمی تعداد صفحات: 215
انتشارات: صابرین وزن: 260
شابک: 9789642785278 تیراژ: 5000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرپرستی کودکان،انضباط کودکان،رفتار والدین)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هال ادوارد رانکل

هال ادوارد رانکل

در حال حاضر مطلبی درباره هال ادوارد رانکل نویسنده تربیت بدون فریاد نشر صابرین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

اکرم کرمی

در حال حاضر مطلبی درباره اکرم کرمی مترجم کتاب تربیت بدون فریاد نشر صابرین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اکرم کرمی

دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1402/09/18 10:10:33
رضایی

هال ادوارد رانکل (Hal Edward Runkel) یک روانشناس خانواده، نویسنده و سخنران آمریکایی است. او بیشتر به عنوان نویسنده کتاب "ScreamFree Parenting: The Revolutionary Approach to Raising Your Kids by Keeping Your Cool" (تربیت بدون فریاد: رویکرد انقلابی در تربیت فرزندان توسط حفظ سردی خود) شناخته می‌شود.

هال رانکل بیشتر در حوزه تربیت کودکان و روابط خانوادگی فعالیت می‌کند. او در کتاب‌ها و سخنرانی‌های خود، به توسعه روابط سالم و مؤثر با فرزندان و همسران می‌پردازد. نظریه اصلی هال رانکل در تربیت بدون فریاد بر این است که برای داشتن روابط موثرتر با فرزندان، باید از حفظ سردی و کنترل خود در مواجهه با واکنش‌های منفی و فریادها استفاده کرد.

کتاب "تربیت بدون فریاد" به عنوان یکی از آثار مهم هال رانکل در حوزه تربیت کودکان شناخته می‌شود. او در این کتاب به توضیح روش‌هایی می‌پردازد که والدین می‌توانند از آنها در فرایند تربیت فرزندان خود استفاده کنند تا روابط سالمتر، مؤثرتر و کمتر استرس‌زا برقرار کنند.

هال رانکل با سبکی دست‌نوشته و داستان‌پردازی، مفاهیم و راهکارهای خود را برای والدین قابل فهم و قابل استفاده می‌کند. او در سراسر جهان به عنوان یک مشاور خانواده و مربی محبوب شناخته می‌شود و برنامه‌های آموزشی در خصوص تربیت کودکان و بهبود روابط خانوادگی را ارائه می‌دهد


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید