بنر بالای صفحه
ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نشر هامون
ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نشر هامون

فروش ویژه

کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نشر هامون

معرفی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نشر هامون

(2)
کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم، اثر تینا سیلیگ ، با ترجمه محمدرضا آل یاسین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات هامون ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 26%

111,000

150,000 26% 111,000

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
21%
قیمت قبل
فروش ویژه
(5)
3%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: تینا سیلیگ ویرایش: -
مترجم: محمدرضا آل یاسین تعداد صفحات: 228
انتشارات: هامون وزن: 260
شابک: 9789646538566 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(موفقیت در کسب و کار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تینا سیلیگ

تینا سیلیگ

تینا سیلیگ یک مربی، نویسنده و کارآفرین بسیار معتبر است که به دلیل تخصص خود در پرورش خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی شناخته شده است. سیلیگ با داشتن یک حرفه برجسته که بیش از سه دهه را در بر می گیرد، کمک های قابل توجهی در زمینه آموزش داشته است و افراد بی شماری را الهام می بخشد تا پتانسیل خلاق خود را باز کنند و به دنبال علایق خود باشند.

Seelig در حال حاضر به عنوان استاد عمل در بخش علوم مدیریت و مهندسی در دانشگاه استنفورد خدمت می کند. او همچنین مدیر اجرایی برنامه سرمایه گذاری فناوری استنفورد (STVP) است که در آنجا بر آموزش دوره های کارآفرینی و نوآوری تمرکز دارد. سیلیگ از طریق شیوه تدریس جذاب و رویکرد عملی خود به عنوان یک مربی پویا و تأثیرگذار شهرت پیدا کرده است که دانش آموزان را مجذوب خود می کند و آنها را به تفکر انتقادی و کشف ایده های جدید تشویق می کند.

سیلیگ علاوه بر کارهای آکادمیک، نویسنده ای پرکار است و چندین کتاب نوشته است که تحسین بین المللی را به خود اختصاص داده است. کتاب او «آنچه آرزو می‌کردم وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم» به منبعی محبوب برای افرادی تبدیل شده است که به دنبال راهنمایی برای عبور از چالش‌های بزرگسالی و دنبال کردن شغل‌های موفق هستند. سبک نوشتن سیلیگ قابل دسترسی و مرتبط است و مفاهیم پیچیده را به راحتی برای خوانندگان با پیشینه های مختلف قابل درک می کند.

تخصص Seelig فراتر از کلاس درس و کلام نوشته شده است. او یک کارآفرین ماهر است که در طول زندگی حرفه ای خود چندین سرمایه گذاری را راه اندازی کرده است. تجربه دست اول او در دنیای استارتاپ، عملی بودن و ارتباط را به آموزه‌هایش می‌افزاید، زیرا او از نمونه‌های دنیای واقعی استفاده می‌کند و حکایات شخصی را برای نشان دادن اصول کلیدی به اشتراک می‌گذارد.

سیلیگ که به دلیل مشارکت در آموزش و کارآفرینی شناخته شده است، تمجیدها و جوایز متعددی دریافت کرده است. او در رسانه‌های برجسته‌ای مانند نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و فوربس به نمایش درآمده است و شهرت او را به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری خود تقویت کرده است.

اشتیاق تینا سیلیگ برای برافروختن خلاقیت، پرورش نوآوری و توانمندسازی افراد برای دستیابی به پتانسیل کامل خود در تمام جنبه های کار او مشهود است. او از طریق تدریس، نویسندگی و تلاش‌های کارآفرینانه‌اش، همچنان به الهام‌بخشی و تجهیز نسل بعدی متحول‌کنندگان ادامه می‌دهد و تأثیری محو نشدنی بر دنیای آموزش و کارآفرینی بر جای می‌گذارد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدرضا آل یاسین

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا آل یاسین مترجم کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نشر هامون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا آل یاسین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید