بنر بالای صفحه
آیین شگفت انگیز گانگ هو
آیین شگفت انگیز گانگ هو

فروش ویژه

کتاب آیین شگفت انگیز گانگ هو

معرفی کتاب آیین شگفت انگیز گانگ هو

(5)
کتاب آیین شگفت انگیز گانگ هو، اثر کن بلانچارد - شلدون باولز ، با ترجمه سارا بندرومی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 115,000 21%

90,850

115,000 21% 90,850

محصولات مرتبط

(4)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(5)
10%
(2)
19%
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
23%
(2)
19%
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب آیین شگفت انگیز گانگ هو اثر کنت بلانچارد مترجم سارا بندرومی نشر ابوعطا منتشر شده است
    آیا دادن اطلاعات به اعضا مفید است؟ آیا بدون دادن آموزش به کارکنان می‌ توانیم توقع کار مناسب را از آنان داشته باشیم؟ آیا ارزش‌ ها به رفتار اعضا جهت می‌ دهند؟
    مقدمه: این کتاب داستان واقعی پگی سینگلر،‌ مدیر موفقی است که توانست کارخانه‌ ای را از بحران ورشکستگی و سقوط نجات دهد، در زمانی که هیچ کس امیدی به بهبودی اوضاع نداشت. در حال حاضر این کارخانه یکی از بهترین محیط‌ های کاری به شمار می‌ آید. این کتاب در قالب داستان نشان می‌ دهد چگونه در سه مرحله و با
...
  • استفاده از سه اصل مهم که از نگرش به زندگی حیواناتی مثل سنجاب،‌ سگ آبی و غاز به دست آمده است، در افراد یک سازمان شور و شوق و انگیزه را برای رسیدن به هدفی ارزشمند ایجاد کرده و یکدیگر را در راستای رسیدن به آن هدف حمایت و تشویق کنیم. کارکنان باید یاد بگیرند بدون اینکه رییسی داشته باشند، کار خود را به خوبی مدیریت کرده و با مهارت انجام دهند و بدانند که چرا کارشان پرارزش است. مدیر نیز باید بداند که هدف اصلی سازمان چیست و محیطی مناسب برای کارکنان خود ایجاد کند تا اعضای تیم سازمان را به سمت هدف مورد نظر سوق دهند.
    اهداف کتاب: – سازمان خود را به نحوی تغییر دهید که شاهد سودمندی آن برای همگان باشید. – در راه رسیدن به هدف باارزش تلاش کنید. – دانستن اینکه چرا کارتان پرارزش است. – مشخص کردن حیطه وظایف هر یک از کارکنان و احترام گذاشتن به افراد و ارزش قایل‌ شدن برای آنها. – دانستن هدف اصلی سازمان از مهم‌ ترین وظایف مدیر است. – تغییر عادت‌ های قدیمی و جایگزین آن با عادت‌ های جدید.

مشخصات محصول

نویسنده: کن بلانچارد - شلدون باولز ویرایش: -
مترجم: سارا بندرومی تعداد صفحات: 152
انتشارات: ابوعطا وزن: 165
شابک: 9789648219654 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کن بلانچارد

کن بلانچارد

در حال حاضر مطلبی درباره کن بلانچارد نویسنده آیین شگفت انگیز گانگ هو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


شلدون باولز

شلدون باولز

در حال حاضر مطلبی درباره شلدون باولز نویسنده آیین شگفت انگیز گانگ هو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا بندرومی

در حال حاضر مطلبی درباره سارا بندرومی مترجم کتاب آیین شگفت انگیز گانگ هو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا بندرومی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید