با ایده بوک قیمت هارو دور بزن
تاثیرپذیری خودت باش
تاثیرپذیری خودت باش

فروش ویژه

کتاب تاثیرپذیری خودت باش

معرفی کتاب تاثیرپذیری خودت باش

(4)
کتاب تاثیرپذیری:خودت باش! (مهارتهای زندگی 5)، اثر جیم آئور ، با ترجمه برزو سریزدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات صابرین ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 23%

61,600

80,000 23% 61,600

کتاب های مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(6)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
18%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب  تاثیرپذیری خودت باش مهارت های زندگی 5 اثر جیم آئور ترجمه برزو سریزدی نشر صابرین منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: جیم آئور ویرایش: -
مترجم: برزو سریزدی تعداد صفحات: 36
انتشارات: صابرین وزن: 100
شابک: 9789642785728 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گروه سنی:ج(10تا11سال)،تصویرگر:آر.دبلیو.الی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب اثری پیشگام در رشد و پرورش احساسات و اخلاقیات در کودکان است. مفهوم تأثیرپذیری با بهره‌مندی از تصاویر مرتبط شرح داده شده است. در روایتی ساده، احساسی قوی از هویت شخصی به کودکان القا می‌شود و آن‌ها می‌آموزند که چگونه و در چه شرایطی «نه» بگویند. مقاوم بودن در برابر فشارها مهم‌ترین نکته‌ای است که در کتاب توضیح داده می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیم آئور

جیم آئور

در حال حاضر مطلبی درباره جیم آئور نویسنده تاثیرپذیری خودت باش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

برزو سریزدی

در حال حاضر مطلبی درباره برزو سریزدی مترجم کتاب تاثیرپذیری خودت باش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

برزو سریزدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید