حرمان هور
حرمان هور حرمان هور

فروش ویژه

کتاب حرمان هور

معرفی کتاب حرمان هور

(4)
کتاب حرمان هور (دست نوشته های شهید احمدرضا احدی)، اثر احمدرضا احدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 145,000 26%

107,300

145,000 26% 107,300
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و شهدا

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(3)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
24%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: احمدرضا احدی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 232
انتشارات: سوره مهر وزن: 254
شابک: 9781745062171 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حرمان هور دست نوشته های شهید احمدرضا احدی اثر علیرضا کمری انتشارات سوره مهر


‌ این کتاب مجموعه ۹۳ قطعه از یادداشتها و دست نوشته های شهید احمدرضا احدی، دانشجوی سال دوم رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی است که در ۴ بخش (دفتر) سامان یافته و بخش چهارم، بازیافته هایی است که در ویرایش دوم اثر بدان افزوده شده است. اشاره کوتاه و مقدمه مفصل ابتدای کتاب دربردارنده شمه ای ازسرگذشت شهید، نحوه گردآوری و تدوین اثر و بررسی و شرح محتوای این قطعات است.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

اینجا همه چیزش خاطره است؛ از سوله اجتماعی مان و بچه های آن، از تقسیم چای برادر کولیوند و از تعزیه او، از شیرین کاریهای امرالله، از تکیه کلام بچه ها، از حمام «شیخ سله»، از سر و صدای قورباغه های شیخ سله، از کوه پیماییها و از استاکانهای چای، از رخسار بچه ها، از همه چیز و همه چیز؛ حتی از این خودکار و دفتری که با فرستادن یک صلوات - از ایستگه صلواتی - هدیه گرفته ام؛ ماجراهای ایستگاه صلواتی. همه و همه خاطره اند، شاید روزی به فکر تمام اینها بیفتم و افسوس بخورم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

احمدرضا احدی

احمدرضا احدی

در حال حاضر مطلبی درباره احمدرضا احدی نویسنده حرمان هور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید