بنر بالای صفحه
خانه درختی52 طبقه
خانه درختی52 طبقه خانه درختی52 طبقه

فروش ویژه

کتاب خانه درختی52 طبقه

معرفی کتاب خانه درختی52 طبقه

(4)
کتاب خانه درختی52 طبقه (داستان های خانه درختی 4)، اثر اندی گریفیتس - تری دنتون ، با ترجمه آنیتا یارمحمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات هوپا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 200,000 23%

154,000

200,000 23% 154,000

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(5)
17%
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
11%
قیمت قبل
(1)
15%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
15%
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: اندی گریفیتس - تری دنتون ویرایش: -
مترجم: آنیتا یارمحمدی تعداد صفحات: 337
انتشارات: هوپا وزن: 260
شابک: 9786008025603 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کودکان انگلیسی،گروه سنی:ج(10تا11سال)،تصویرگر:تری دنتون)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«اندی» و «تری» در خانه درختی 52 طبقه‌‌شان که همه‌چیز در آنجا مشکوک است، تلاش دارند تا در موقعیت‌های طنز‌آمیز و سرشار از نوآوری و خلاقیت کودکان را به خوردن سبزیجات تشویق کنند. بدون اینکه مستقیماً حرفی بزنند یا نصیحتی در کار باشد که بچه‌ها از آن بیزارند. شخصیت‌های بی‌نظیر این داستان بر جذابیت هرچه بیشتر آن افزوده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اندی گریفیتس

اندی گریفیتس

در حال حاضر مطلبی درباره اندی گریفیتس نویسنده خانه درختی52 طبقه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


تری دنتون

تری دنتون

در حال حاضر مطلبی درباره تری دنتون نویسنده خانه درختی52 طبقه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آنیتا یارمحمدی

در حال حاضر مطلبی درباره آنیتا یارمحمدی مترجم کتاب خانه درختی52 طبقه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آنیتا یارمحمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید