زندگی خود را دوباره بیافرینید نشر شمشاد
زندگی خود را دوباره بیافرینید نشر شمشاد

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید نشر شمشاد

معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید نشر شمشاد

(2)
کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، اثر جفری ای.یانگ ، با ترجمه ساره حسینی عطار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات شمشاد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 250,000 21%

199,000

250,000 21% 199,000

محصولات مرتبط

(4)
22%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
12%
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری ای.یانگ، ترجمه حسنی عطار توسط انتشارات شمشاد منتشر شده است
    Reinventing your life : how to break free from negative life patterns

مشخصات محصول

نویسنده: جفری ای.یانگ ویرایش: -
مترجم: ساره حسینی عطار تعداد صفحات: 490
انتشارات: شمشاد وزن: 560
شابک: 9786008392170 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خودباختگی،خود راهبری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

برنامه ای کاربردی برای پایان بخشیدن به رفتارهای منفی و بازیابی احساسی خارق العاده آیا گرفتار «تله» زندگی هستید؟ آیا به سمت رابطه با افرادی کشیده شده اید که مغروریایی عاطفه هستند؟ آیا به دلیل ترس طردشدن از سوی دیگران، از نشان دادن شخصیت واقعی خود واهمه دارید؟ آیا در برابر اشخاص اطراف خود احساس کمبود می کنید؟ آیا همیشه آسودگی و فراغت خود را در جهت تلاش برای بهترین بودن قربانی می کنید؟
دو روانشناس پیشگام آمریکا به شما نشان خواهند داد که که چگونه می توانید به وسیله روش های کاربردی و هیجان انگیزی که زندگی شما را دگرگون می کنند، خود را از این «تله» های مخرب رهاسازید.
دکتر جفری ای، یانگ، بنیان گذار و مدیر مراکز شناخت درمانی در شهر نیویورک و بخش «قیرفیلد» و همچنین عضو هیئت علمی بخش روانشناسی دانشگاه کلمبيا می باشد. وی سخنرانی بین المللی و شناخته شده در زمینه شناخت درمانی است که در شهر «ویلتون» واقع در ایالت «کنتکتیکوت» زندگی می کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جفری ای.یانگ

جفری ای.یانگ

در حال حاضر مطلبی درباره جفری ای.یانگ نویسنده زندگی خود را دوباره بیافرینید نشر شمشاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ساره حسینی عطار

در حال حاضر مطلبی درباره ساره حسینی عطار مترجم کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید نشر شمشاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ساره حسینی عطار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید