ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز
ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز

فروش ویژه

کتاب ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز

معرفی کتاب ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز

(5)
کتاب ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!، اثر آدام خو ، با ترجمه حسام امامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 199,900 26%

147,926

199,900 26% 147,926

محصولات مرتبط

(6)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(2)
22%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز اثر آدام خو ترجمه حسام امامی نشر نسل نواندیش منتشر شده است
    این کتاب به منظور راهنمایی و یاری مخاطب برای دستیابی به کنترل زندگی و کسب نتایج دلخواهش نگارش شده است، مجموعه ای برای مدیریت ذهن، تقویت تمرکز، از بین بردن باورهای محدود کننده، الگوبرداری از شیوه عملکرد افراد موفق در زمینه های گوناگون، جایگزینی باورها و اندیشه های منفی و ناکارآمد با نوع مثبت و سازنده آن و دیگر مهارت ها و آموخته هایی که سبب کسب توانایی تعیین سرنوشت و رسیدن به اهداف دلخواه می گردد.
    گزیده ای از کتاب بیشتر ارزش هایی که ما اکنون در ذهن خود داریم، با الگوبرداری از افراد مهم اطرافمان مانند پدر و مادر، معلم ها و دوستانمان شکل گرفته اند. ما تمایل داریم باورهایی را در ذهن خود شکل دهیم که شبیه به باورهای آن دسته از افرادی هستند که در زندگی ما بیشترین تاثیر را داشته اند. مثلا اگر پدر و مادر ما این باور را داشته باشند که هیچ وقت پولدار نمی شوند، ما هم احتمالا همین ذهنیت را باور خواهیم کرد. اگر در خانواده ای بزرگ شده اید که هیج کدام مدرسه را تمام نکرده اند، شما هم احتمالا به این باور رسیده اید که تحصیلات هم سخت است و هم بی اهمیت! در نظر داشته باشید که بیشتر باورهای ما از تجربیات گذشته مان ناشی می شوند. البته این باورها چیزی نیستند جز تفسیر و درکی که ما در مورد این تجربیات داریم. اما بعد از مدتی آن ها را می پذیریم و به یک واقعیت و حقیقت غیرقابل انکار تبدیل می شوند!! و اینجاست که به فرمان هایی در مغز ما تبدیل می شوند و تعیین می کنند که چطور باید زندگی کنیم. در حالی که بعضی باورها واقعا می توانند ما را قدرتمند و البته در آن واحد می توانند ما را محدود و ضعیف هم بکنند.

مشخصات محصول

نویسنده: آدام خو ویرایش: -
مترجم: حسام امامی تعداد صفحات: 488
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 532
شابک: 9789642368860 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روانشناسی موفقیت،خودساری)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آدام خو

آدام خو

در حال حاضر مطلبی درباره آدام خو نویسنده ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسام امامی

در حال حاضر مطلبی درباره حسام امامی مترجم کتاب ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسام امامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید