بنر بالای صفحه
جامعه شناسی جوانان ایران قطع رقعی
جامعه شناسی جوانان ایران قطع رقعی

کتاب جامعه شناسی جوانان ایران قطع رقعی

معرفی کتاب جامعه شناسی جوانان ایران قطع رقعی

(4)
کتاب جامعه شناسی جوانان ایران، اثر محمدسعید ذکائی ، با ترجمه مترجم ح تنهایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات آگه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 123,000 19%

99,630

123,000 19% 99,630

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
18%
فروش ویژه
(2)
6%
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(1)
12%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب جامعه شناسی جوانان ایران اثر محمد سعید ذکایی نشر آگه منتشر شده است 
    شتاب و تنوع تغییراتى که جامعه‏ى در حال گذارِ ایران تجربه مى‏کند در کنار تحول در ساختار و نهادهاى اجتماعى، پیچیدگى و اهمیت فراوانى به مسائل جوانان بخشیده و بازاندیشى در پدیده‏ى جوانى و جایگاه جوانان در جامعه را به ضرورتى حیاتى بدل کرده است. نویسنده‏ى این کتاب با طرح و تشریح چند فرضیه در خصوص مفهوم‏سازى و بازنمایى جوانان، تأثیرپذیرى شهروندى جوانان از زمینه‏هایى چون سرمایه‏ى فرهنگى، اجتماعى و اقتصادى؛ متنوع بودن تجارب جوانى و ناممکن بودن نظریه‏پردازى از آن‏ها در
...
  • جهتى واحد؛ اهمیت یافتن فزاینده‏ى فردگرایى، تمایزطلبى و استقلال‏جویى به عنوان اضلاع اصلىِ هویتى و ارزشى طیفِ رو به تزایدى از جوانان، این دیدگاه را مطرح مى‏کند که نوعى جابه‏جایى در میدان عمل جوانان و افق ذهنى و نگرش‏هاى آن‏ها ایجاد شده است که در نتیجه‏ى آن، خود را هم‏زمان با طیفى از فرصت‏ها و محدودیت‏ها ــ متفاوت از تجربه‏ى نسل‏هاى گذشته ــ روبه‏رو مى‏بینند. جامعه‏شناسى جوانان ایران برپایه‏ى تحقیقات تجربى نویسنده در ایران (با شیوه‏هاى کمّى و کیفى) نوشته شده و کوشیده است تا در فصول نه‏گانه‏ى کتاب تبیینى جامعه‏شناختى از آن‏ها به دست دهد.

مشخصات محصول

نویسنده: محمدسعید ذکائی ویرایش: -
مترجم: مترجم ح تنهایی تعداد صفحات: 308
انتشارات: آگه وزن: 280
شابک: 9789643291549 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های جامعه شناختی،وضع سیاسی و اجتماعی،جوانان ایران)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدسعید ذکائی

محمدسعید ذکائی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدسعید ذکائی نویسنده جامعه شناسی جوانان ایران قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ح تنهایی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ح تنهایی مترجم کتاب جامعه شناسی جوانان ایران قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ح تنهایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید