بنر بالای صفحه
درمان شناختی رفتاری بازی محور
درمان شناختی رفتاری بازی محور

کتاب درمان شناختی رفتاری بازی محور

معرفی کتاب درمان شناختی رفتاری بازی محور

(2)
کتاب درمان شناختی رفتاری بازی محور (پیشگیری و درمان آزار جنسی کودکان)،همراه با سی دی، اثر گریک اسپرینگر - جاستین میسوریل ، با ترجمه فاران حسامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 450,000 19%

364,500

450,000 19% 364,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تربیت جنسی کودکان (ویژه والدین و مربیان)

محصولات مرتبط

(2)
19%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(2)
19%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
19%
فروش ویژه
(6)
1%
(2)
18%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگیری و درمان آزار جنسی کودکان،همراه با سی دی
    نویسندگان کتاب حاضر با بهره از رویکرد درمان شناختی رفتاری و ترکیب آن با مداخلات بازی محور، شیوه ای موثر و راهگشا را برای شناخت، پیشگیری و درمان آسیب های روانی آزار جنسی کودکان ارائه می کنند و از طریق تنظیم عواطف، آموزش مهارت های مقابله ای و اجتماعی، پرورش تفکر علت و معلول، پرورش توانایی پردازش تجارب استرس زا و افزایش احساس کنترل و اعتماد به نفس و… در کودکان، موضوعات دشوار و آسیب های روانی را برای آن ها قابل هضم تر کرده و با بهبود ارتباط دردناک کودک با خاطرات آسیب زا، امکان بروز درد و رنج نهفته
...
  • در او و تسهیل در روند درمان را فراهم می نمایند.
    سی دی همراه این مجموعه شامل محتواهای درمان برای انجام بازی ها و فعالیت های ارائه شده در فصول گوناگون است.
    گزیده ای از کتاب این بازی فرصتی را برای مراقبان و کودکان فراهم می کند تا مفاهیم و مهارت هایی را که در طول دوره ی درمان ارائه شده مرور کنند. این مفاهیم و مهارت ها عبارتند از فضای شخصی و حد و مرزها، ابراز هیجانات و کنترل آن ها، مهارت های مقابله، روان آموزش درباره ی آزار جنسی و مهارت های ایمنی فردی. شیوه ی کارت بازی طراحی شده برای این بازی به منظور افزایش علاقه و انگیزه است. هر کارت حاوی سوالی از یکی از مفاهیم و مهارت ها و امتیاز مربوط به آن ها است. این بازی همچنین این موقعیت را برای درمانگران فراهم می کند تا میزان دانش و معلومات مراجعین را در زمینه های مختلف ارزیابی کنند و در قسمت های مورد نیاز به تقویت و تکرار بیشتر بپردازند.

مشخصات محصول

نویسنده: گریک اسپرینگر - جاستین میسوریل ویرایش: -
مترجم: فاران حسامی تعداد صفحات: 576
انتشارات: دانژه وزن: 872
شابک: 9786002502124 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شناخت درمانی،بازی درمانی،حاوی 1 حلقه سی دی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گریک اسپرینگر

گریک اسپرینگر

در حال حاضر مطلبی درباره گریک اسپرینگر نویسنده درمان شناختی رفتاری بازی محور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


جاستین میسوریل

جاستین میسوریل

در حال حاضر مطلبی درباره جاستین میسوریل نویسنده درمان شناختی رفتاری بازی محور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فاران حسامی

در حال حاضر مطلبی درباره فاران حسامی مترجم کتاب درمان شناختی رفتاری بازی محور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاران حسامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید