بنر بالای صفحه
رابطه ها
رابطه ها

فروش ویژه

کتاب رابطه ها

معرفی کتاب رابطه ها

(2)
کتاب رابطه ها (از مجموعه ی مکتب زندگی)،(ادبیات جهان164)، اثر آلن دوباتن ، با ترجمه فرناز گنجی - محمدباقر اسمعیل پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات جامی - مصدق ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 140,000 21%

110,600

140,000 21% 110,600

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
1%
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • نويسنده ي كتاب پيش رو با شرح موضوعات مرتبط با يك رابطه نظير: انتخاب هدف، ضعف قدرت، دوست داشتن و دوست داشته شدن، برخوردها، شريك وفادار و شريك آزادي طلب و… به بررسي جنبه هاي روانشناسي ارتباط و نمايش اهميت برخورداري از مهارت عشق و مديريت رابطه مي پردازد.
    گزیده ای از کتاب خطايي كه هميشه و در هر موقعيتي ما را وسوسه مي كند و تخيل آن را به ذهن راه مي دهيم اين است كه، كاستي ها و كمبودها را خاص و مربوط به شريك زندگي خود مي دانيم و يا دستكم، نقائص زندگي ما، نتيجه ي عملكرد اوست. گوئي ملكه ي ذهن ما شده كه تنها جنبه هاي رنجش آور و نااميدكننده ي يك فرد خاص را ببينيم
...
  • و بر همين سبك و سياق هم اين طور نتيجه مي گيريم كه بدشانسي خاصي آورده ايم. ما گرفتار عشق كسي شده ايم كه در ظاهر دوست داشتني است به خصوص در اوائل آشنائي اما هم اكنون خود را شديدا آزاردهنده و ناقص نشان مي دهد. لعنت بر اين شانس!

مشخصات محصول

نویسنده: آلن دوباتن ویرایش: -
مترجم: فرناز گنجی - محمدباقر اسمعیل پور تعداد صفحات: 192
انتشارات: جامی - مصدق وزن: 200
شابک: 9786001761997 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روانشناسی ارتباط)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلن دوباتن

آلن دوباتن

آلن دو باتون فیلسوف، نویسنده و روشنفکر برجسته معاصر است که به دلیل توانایی خود در پر کردن شکاف بین فلسفه و زندگی روزمره شناخته شده است. دی باتون که در سال 1969 در زوریخ سوئیس به دنیا آمد، به دلیل دیدگاه های روشنگر خود در مورد طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله عشق، روابط، کار، هنر، معماری و موارد دیگر، شهرت جهانی به دست آورد. او استعداد منحصربه‌فردی در دستیابی به ایده‌های پیچیده فلسفی برای مخاطبان مختلف، ارائه حکمت و راهنمایی عملی برای پیمایش در پیچیدگی‌های هستی مدرن دارد.

رویکرد دی بوتون به فلسفه بر ارتباط آن با زندگی روزمره تأکید می کند و به دنبال بیرون آوردن مفاهیم فلسفی از محافل آکادمیک و به قلمرو رشد و رفاه شخصی است. او کتاب‌های پرفروش متعددی از جمله «تسلیت‌های فلسفه»، «اضطراب وضعیت» و «معماری شادی» نوشته است که به دلیل سبک جذاب و محتوای تفکربرانگیزشان تحسین منتقدان را برانگیخته‌اند.

د باتون علاوه بر آثار ادبی خود، مدرسه زندگی را تأسیس کرد، سازمانی که کلاس‌ها، کارگاه‌ها و رویدادهایی را با هدف ارتقای هوش هیجانی، رشد شخصی و روابط رضایت‌بخش ارائه می‌دهد. از طریق این ابتکار، او فضایی را ایجاد کرده است که در آن فلسفه، روانشناسی و خودیاری به هم نزدیک می‌شوند و به افراد کمک می‌کنند تا پیچیدگی‌های دنیای مدرن را طی کنند.

نفوذ دی باتون فراتر از کتاب ها و ابتکارات او است. او یک سخنران عمومی محبوب است که سخنرانی های جذاب و سخنرانی های TED را ارائه می دهد که میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داده است. آثار او همچنین در مستندهای تلویزیونی اقتباس شده است و دامنه و تأثیر او را بیشتر گسترش داده است.

آلن دو باتن با توانایی خود در دسترسی به فلسفه، سهم قابل توجهی در فلسفه معاصر داشته است و افراد را ترغیب می کند تا با ایده های فلسفی در زندگی روزمره خود درگیر شوند. او از طریق نوشته‌ها، آموزه‌ها و حضور در رسانه‌ها، همچنان به چالش عقل متعارف، ارائه دیدگاه‌های تازه و برانگیختن کنجکاوی در ذهن مردم سراسر جهان ادامه می‌دهد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرناز گنجی

در حال حاضر مطلبی درباره فرناز گنجی مترجم کتاب رابطه ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرناز گنجی

محمدباقر اسمعیل پور

در حال حاضر مطلبی درباره محمدباقر اسمعیل پور مترجم کتاب رابطه ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدباقر اسمعیل پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید