بنر بالای صفحه
خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر
خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر

فروش ویژه

کتاب خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر

معرفی کتاب خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر

(6)
کتاب خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر، اثر طاها جابرالعلوانی ، با ترجمه محمدحسین میرفخرائی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ترجمان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 27,000 21%

21,330

27,000 21% 21,330

محصولات مرتبط

(5)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(1)
20%
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر اثر طاها جابرالعلوانی نشر ترجمان علوم انسانی منتشر شده است 
    شیخ طاها علوانی، در این کتاب، مسائل مربوط به کثرت‌‌‌گرایی و تنوع‌‌‌گرایی، خصوصی‌‌‌گرایی و جهانی‌‌‌گرایی، دوگانۀ من و دیگری، و دیگریِ خودی (یا مشابه) و دیگریِ متفاوت را با دیدگاهی فقهی بررسی می‌‌‌کند. در عمق این دیدگاه نگرش روش‌‌‌شناسانه و معرفت‌‌‌شناسانۀ وی به‌‌‌وضوح نمایان است. ازاین‌‌‌رو این مباحث را می‌‌‌توان بررسی‌‌‌های روش‌‌‌شناسانه، معرفت‌‌‌شناسانه و فقهی دربارۀ خصوصی‌‌‌گرایی و جهانی‌‌‌گرایی
...
  • دانست. ممکن است ما مشابه این کوشش را در میراث فقهی خود نیز ببینیم، اما با این تفاوت که آنچه در این میراث یافته‌‌‌ایم ازیکدستیِ روش‌‌‌شناسانه و معرفت‌‌‌شناسانه بی‌‌‌بهره است. کتاب حاضر سه ویژگی مهم دارد: نخست، نگرش انتقادی به فقه سنتی؛ دوم، تحلیل اثر عوامل تاریخی گوناگون در شکل‌‌‌گیری آن؛ سوم، تبیین کوتاهیِ فقه در ایفای نقشی که در این روزگار بر عهده دارد.

مشخصات محصول

نویسنده: طاها جابرالعلوانی ویرایش: -
مترجم: محمدحسین میرفخرائی تعداد صفحات: 296
انتشارات: ترجمان وزن: 432
شابک: 9786008091257 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جهانی شدن جنبه های مذهبی اسلام،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

طاها جابرالعلوانی

طاها جابرالعلوانی

در حال حاضر مطلبی درباره طاها جابرالعلوانی نویسنده خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدحسین میرفخرائی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسین میرفخرائی مترجم کتاب خصوصی گرایی و جهانی گرایی در اندیشه اسلامی معاصر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدحسین میرفخرائی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید