بنر بالای صفحه
مقدمه‌ای بر تحقیقات اجتماعی
مقدمه‌ای بر تحقیقات اجتماعی

کتاب مقدمه ای بر تحقیقات اجتماعی

معرفی کتاب مقدمه ای بر تحقیقات اجتماعی

(2)
کتاب مقدمه‌ای بر تحقیقات اجتماعی، اثر ابراهیم پاشا ، با ترجمه مترجم ابراهیم پاشا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
3%
(1)
3%
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه مترجم

  • پیشگفتار
  • فصل اول: گسیختگی در ارتباطات
  • فصل دوم: پارهای از اصول طرح آزمایشی
  • فصل سوم: تحقیقات جویشی (اکتشافی) و توصیفی
  • فصل چهارم: تبیین و تئوری
  • فصل پنجم: اندازه‌گیری
  • فصل ششم: پاره‌ای از پیامدها
  • واژه‌نامه

  • چاپ پنجم با اصلاحات

مشخصات محصول

نویسنده: ابراهیم پاشا ویرایش: -
مترجم: مترجم ابراهیم پاشا تعداد صفحات: 160
انتشارات: سمت وزن: 277
شابک: 9789644590795 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های علوم رفتاری در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روش تحقیق» به ارزش 2 واحد درسی ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

روش‌شناسی در تحقیقات علوم اجتماعی هرقدر کمّی‌تر و دقیق‌تر باشد، به همان اندازه فاصلۀ میان افراد تازه‌کار و حرفه‌ای بیشتر می‌شود. مؤلف که خود، یکی از جامعه‌شناسان برجستۀ آمریکایی است، در این اثر هم نقبی بر دانشمندان علوم اجتماعی می‌زند و هم سازمان‌های تأمین‌کنندۀ هزینه‌های تحقیقاتی را نقد می‌کند. وی می‌کوشد طی پنج فصل، ضمن تنویر ماهیت پاره‌ای از مسائل، محدودیت‌ها و عملکردهای این حوزه، مخصوصاً برای دانشجویان غیرحرفه‌ای، این مشکلات را در روند اخلاق علمی تبیین نماید. از مزایای این کتاب یکی، بیان مطالب آموزشی با ادبیاتی ... ساده و چیره‌دستانه و دیگری سودمندی وجه انتقادی آن است. این کتاب علاوه بر دانشجویان مقدماتی، برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در امر تحقیق نیز نافع است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ابراهیم پاشا

ابراهیم پاشا

در حال حاضر مطلبی درباره ابراهیم پاشا نویسنده مقدمه‌ای بر تحقیقات اجتماعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ابراهیم پاشا

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ابراهیم پاشا مترجم کتاب مقدمه‌ای بر تحقیقات اجتماعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ابراهیم پاشا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید