بنر بالای صفحه
انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1
انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1

کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1

معرفی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1

(2)
کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی (1)، اثر صمد سجادی ، با ترجمه مترجم حسین غلامی - وجیهه رضوانی - شهرام همت زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1388 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب از سلسله کتابهای «کمیته تدوین کتب زبانهای خارجی برای رشته‌های مختلف دانشگاهی» می‌باشد که برای رشته «مدارک پزشکی» تهیه شده است و کوشش فراوان به عمل آمده که زبان تخصصی در آموزش علوم مؤثر واقع گردد.

مشخصات محصول

نویسنده: صمد سجادی ویرایش: -
مترجم: مترجم حسین غلامی - وجیهه رضوانی - شهرام همت زاده تعداد صفحات: 274
انتشارات: سمت وزن: 440
شابک: 9789644595073 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1388

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب از سلسله کتابهای «کمیته تدوین کتب زبانهای خارجی برای رشته‌های مختلف دانشگاهی» می‌باشد که برای رشته «مدارک پزشکی» تهیه شده است و کوشش فراوان به عمل آمده که زبان تخصصی در آموزش علوم مؤثر واقع گردد.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده





1.The History Of Medical Records

2.The Development, Analysis, and Use of Medical Records

3.Educational Perequisites and Personal Qualifications

4.The Principal Filing Systems

5.Filing in the Modern Office

6.Responsibility for the Medical Records

7.Medical Library and Medical Records Department

8.Assisting the Physician

9.The Patient's Index

10.Microfilming Medical Records

11.The Standard Nomenclature of Diseases and operations

12.Standard Nomenclature of Disease and operation Indexes

13.Collection of Statistical Data

14.Organization and Management of a Medical Records Department

15.interdepartmental Relations

16.The Legal Aspect of Medical Records

17.The International Classification of Diseases

18.Automation of Data Processing, Storage, and Retrieval

19.Medical Terminology

20.Review of the Medical Record

21.The Use of Medical Records in Risk Management

22.Defamation

23.Management ... of Health Information Department Personnel

References

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

صمد سجادی

صمد سجادی

در حال حاضر مطلبی درباره صمد سجادی نویسنده انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حسین غلامی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حسین غلامی مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حسین غلامی

وجیهه رضوانی

در حال حاضر مطلبی درباره وجیهه رضوانی مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

وجیهه رضوانی

شهرام همت زاده

در حال حاضر مطلبی درباره شهرام همت زاده مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته مدارک پزشکی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهرام همت زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید