بنر بالای صفحه
اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه
اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه

کتاب اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه

معرفی کتاب اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه

(2)
کتاب اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه، اثر مهدی ابراهیمی نژاد ، با ترجمه مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 164,000 11%

145,960

164,000 11% 145,960

محصولات مرتبط

(1)
1%
(2)
1%
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: مفاهیم و تعاریف واژه‌ها
  • فصل دوم: تاریخچه بودجه‌ریزی
  • فصل سوم: ارتباط بودجه با مدیریت و حسابداری
  • فصل چهارم: ارتباط بودجه و اقتصاد
  • فصل پنجم: نظریه‌های بودجه و اصول آن
  • فصل ششم: بودجه و سازمانهای بودجه‌ای
  • فصل هفتم: گردش بودجه
  • فصل هشتم: طبقه‌بندی بودجه
  • فصل نهم: روشهای تنظیم بودجه
  • فصل دهم: روش تهیه و تنظیم بودجه در شرکتهای دولتی
  • فصل یازدهم: مسائل و مشکلات نظام بودجه‌ریزی در ایران
  • پیوستها
  • منابع
  • در ابتدای هر فصل هدف رفتاری آن فصل درج شده است.

  • چاپ نهم ، ویراست 2

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی ابراهیمی نژاد ویرایش: -
مترجم: مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین تعداد صفحات: 327
انتشارات: سمت وزن: 450
شابک: 9789645303493 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت و حسابداری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «فراگرد بودجه» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، حسابداران و مدیران نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

بودجه ابزاری برای ارزشیابی عملکرد دولت و بودجه‌ریزی بیان سیاست‌ها و برنامه‌های دولت است. کتاب حاضر منطبق با آخرین تغییرات بودجه‌ای کل کشور و با هدف تبیین عناوین جدید این موضوع، فرم‌ها و طبقه‌بندی‌ها طراحی و ارائه شده است. از نکات برجستۀ کتاب پرداختن به نقش میان‌رشته‌ای بودجه‌ریزی یعنی رابطۀ بودجه با اقتصاد، مدیریت و حسابداری است. دانشجویان این رشته‌ها می‌توانند با مطالعۀ این کتاب ضمن آشنایی با مفاهیم و تاریخچۀ مربوطه، از نظریه‌ها، سازمان‌ها و روش‌های تنظیم بودجه و نیز مسائل و مشکلات نظام بودجه در ایران آگاه شوند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی ابراهیمی نژاد

مهدی ابراهیمی نژاد

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی ابراهیمی نژاد نویسنده اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین مترجم کتاب اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید