بنر بالای صفحه
کاربرد رایانه در حسابداری
کاربرد رایانه در حسابداری

کتاب کاربرد رایانه در حسابداری

معرفی کتاب کاربرد رایانه در حسابداری

(5)
کتاب کاربرد رایانه در حسابداری، اثر محمد نمازی ، با ترجمه مترجم علی جهانخانی - علی پارسائیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 31,000 13%

26,970

31,000 13% 26,970

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: مبانی رایانه
  • فصل دوم: آشنایی با سیستم عامل ویندوز
  • فصل سوم: آشنایی با اینترنت
  • فصل چهارم: اصول و مفاهیم اکسل
  • فصل پنجم: طراحی سیستم اطلاعات حسابداری رایانه‌ای
  • فصل ششم: تجزیه و تحلیل سرمایه در گردش
  • فصل هفتم: تجزیه و تحلیل صورت‌حسابهای مالی
  • فصل هشتم: نسبتهای مالی و الگوسازیهای حسابداری
  • فصل نهم: تابعهای مالی
  • فصل دهم: جستجوی هدف، برنامه‌ریزی خطی و غیرخطی
  • فصل یازدهم: مدیریت بانک اطلاعاتی
  • فصل دوازدهم: انواع نمودارها
  • ضمیمه: گسترش تواناییهای اکسل به وسیله Visual Basic Applications
  • منابع
  • واژه‌نامه
  • فهرست موضوعی

مشخصات محصول

نویسنده: محمد نمازی ویرایش: -
مترجم: مترجم علی جهانخانی - علی پارسائیان تعداد صفحات: 360
انتشارات: سمت وزن: 490
شابک: 9789645300683 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته حسابداری و مدیریت کلیه گرایشها در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان منبع اصلی درس «کاربرد رایانه در حسابداری» به ارزش 3 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

یکی از وظایف اساسی حسابداران، تأمین اطلاعات صحیح و دقیق است و در راه نیل به این هدف، استفاده از رایانه برای تحلیل‌های مالی و رایانه‌ای کردن سیستم‌های حسابداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تمرکز اصلی نویسندگان در این کتاب روی مسئله رایانه‌ای کردن سیستم‌های حسابداری و تجزیه و تحلیل‌های حسابداری و مالی با نرم‌افزار مایکروسافت اکسل است .هدف از نگارش کتاب حاضر این است که همه حسابداران در هر سطحی از سطوح دایره حسابداری بتوانند به منظور طراحی اسناد مالی از قبیل دفاتر روزنامه، دفاتر کل، صورتحساب سود و زیان و ترازنامه و تجزیه ... و تحلیل‌های مالی از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که اگر با رایانه، ویندوز و اینترنت آشنایی کامل دارید، می‌توانید مطالعه کتاب را از فصل چهارم آغاز نمایید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد نمازی

محمد نمازی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد نمازی نویسنده کاربرد رایانه در حسابداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی جهانخانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی جهانخانی مترجم کتاب کاربرد رایانه در حسابداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی جهانخانی

علی پارسائیان

در حال حاضر مطلبی درباره علی پارسائیان مترجم کتاب کاربرد رایانه در حسابداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی پارسائیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید