بنر بالای صفحه
روش تحقیق در تربیت بدنی جلد اول
روش تحقیق در تربیت بدنی جلد اول

کتاب روش تحقیق در تربیت بدنی جلد اول

معرفی کتاب روش تحقیق در تربیت بدنی جلد اول

(4)
کتاب روش تحقیق در تربیت بدنی (جلد اول)، اثر جری تامس ، با ترجمه رحمت ا... صدیق سروستانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 190,000 13%

165,300

190,000 13% 165,300
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای روش تحقیق و آمار

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه

  • بخش اول: مروری بر فرایند تحقیق
  • فصل اول: مقدمه‌ای بر تحقیق در فعالیت بدنی
  • فصل دوم: طرح مسئله و کاربرد متون تحقیقی
  • فصل سوم: بیان مسئله
  • فصل چهارم: تدوین روش تحقیق
  • فصل پنجم: مسائل اخلاقی پژوهش و علم
  • بخش دوم: مفاهیم مربوط به آمار و اندازه‌گیری در تحقیق
  • فصل ششم: آشنایی با مفاهیم آماری
  • فصل هفتم: روابط میان متغیرها
  • فصل هشتم: تفاوت بین گروهها
  • فصل نهم: روشهای ناپارامتری
  • فصل دهم: اندازه‌گیری متغیرهای تحقیق

مشخصات محصول

نویسنده: جری تامس ویرایش: -
مترجم: رحمت ا... صدیق سروستانی تعداد صفحات: 380
انتشارات: سمت وزن: 520
شابک: 9789645301925 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک



این کتاب برای دانشجویان رشته تربیت‌بدنی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «روش تحقیق در تربیت‌بدنی» به ارزش هر مقطع 3 واحد ترجمه شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مصرف‌کننده و تولیدکننده تحقیق قرار می‌دهد. لازم است محققان، معلمان، کارشناسان، کارکنان حوزه بهداشت، رهبران ورزشی، مدیران و مشاوران ورزشی و مربیان با فرایند تحقیق آشنا باشند؛ در غیر این صورت مجبور خواهند شد اطلاعات را همان‌طور که به آنها عرضه می‌شود، بپذیرند و در مورد ظاهر آن قضاوت کنند! کتاب حاضر رشته‌های علم تمرین، حرکت‌شناسی، مطالعات حرکتی، تربیت‌بدنی، علم ورزش و مطالعات ورزشی را پوشش می‌دهد. محتوای کتاب نیز به گونه‌ای طراحی شده است که از نظر مفهومی در تمام وجوه فعالیت بدنی، در متن تمرین، ورزش‌ها، ... تدریس تربیت‌بدنی، صنعت، توان‌بخشی بدنی و مانند آن قابل استفاده باشد. از نظر مترجم به عنوان کسی که بیش از 25 سال روش تحقیق خوانده، نوشته، تدریس و عمل کرده، این کتاب از همه کتابهای موجود در حوزه روش تحقیق در کل رشته‌های علوم انسانی، اجتماعی و ورزشی در کشور (چه تألیف، یا ترجمه) جامع‌تر، مفیدتر و کارامدتر است. در خرید یک یا دو جلد از این کتاب برای استفاده شخصی یا هدیه دادن به دوستان تردید نکنید! این کتاب می‌تواند هدیه جالبی در مناسبت‌های مختلف باشد!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جری تامس

جری تامس

در حال حاضر مطلبی درباره جری تامس نویسنده روش تحقیق در تربیت بدنی جلد اول در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رحمت ا... صدیق سروستانی

در حال حاضر مطلبی درباره رحمت ا... صدیق سروستانی مترجم کتاب روش تحقیق در تربیت بدنی جلد اول در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رحمت ا... صدیق سروستانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید