طراحی پیامهای آموزشی
طراحی پیامهای آموزشی

کتاب طراحی پیامهای آموزشی

معرفی کتاب طراحی پیامهای آموزشی

(2)
کتاب طراحی پیامهای آموزشی، اثر محمدحسن امیرتیموری ، با ترجمه مترجم یوسف نراقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 178,000 13%

154,860

178,000 13% 154,860

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • راهنمای مطالعه و کار
  • پیشگفتار
  • فصل اول: کلیات
  • فصل دوم: مبانی روان‌شناختی طراحی پیامهای آموزشی
  • فصل سوم: طراحی پیامهای آموزشی و ارتباط
  • فصل چهارم: طراحی پیامهای آموزشی بیانی
  • فصل پنجم: طراحی پیامهای آموزشی نوشتاری
  • فصل ششم: طراحی پیامهای آموزشی تصویری
  • فصل هفتم: طراحی پیامهای چندرسانه‌ای
  • منابع
  • واژه‌نامه (انگلیسی ـ ‌فارسی)
  • نمایه (فهرست موضوعی)
  • نمایه (فهرست نامها)

مشخصات محصول

نویسنده: محمدحسن امیرتیموری ویرایش: -
مترجم: مترجم یوسف نراقی تعداد صفحات: 336
انتشارات: سمت وزن: 529
شابک: 9789645306296 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «اصول طراحی پیامهای آموزشی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

طراحی پیامهای آموزشی را به زبان ساده می‌توانیم عبارت از پاسخ به این سؤال بدانیم که چگونه می‌توانیم از طریق بیان، نوشته، تصویرهای ثابت یا متحرک، چندرسانه‌ای‌ها و منابع اینترنتی، به نحوی مؤثر طرح درس خود را به اجرا بگذاریم. طراحی پیامهای آموزشی، شامل کاربرد نظریه‌ها و اصول روان‌شناسی (نظیر مباحث احساس، ادراک، حافظه، انگیزش، یادگیری و ...) و نظریه‌ها و اصول ارتباطات (شامل ارتباطهای کلامی و غیر کلامی) و ... در زمینه طراحی و تولید، انتخاب و ارزیابی پیامها و ارائه آنها از طریق مجراها و رسانه‌هاست. تحقیقات در زمینه رسانه‌های آموزشی ـ یادگیری حاکی از این است که اثربخشی هر نوع رسانه‌ای شدیداً به چگونگی طراحی پیام آموزشی جای گرفته در آن بستگی دارد. کتاب حاضر به قصد تأمین بخشی از نیازهای کسانی تدوین شده که در زمینه کارهای مربوط به طراحی و تولید، و یا ارزیابی و انتخاب پیامها و رسانه‌های آموزشی ـ یادگیری فعال هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدحسن امیرتیموری

محمدحسن امیرتیموری

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسن امیرتیموری نویسنده طراحی پیامهای آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم یوسف نراقی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم یوسف نراقی مترجم کتاب طراحی پیامهای آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم یوسف نراقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید