بنر بالای صفحه
هدایت و مشورت در اسلام
هدایت و مشورت در اسلام

کتاب هدایت و مشورت در اسلام

معرفی کتاب هدایت و مشورت در اسلام

(2)
کتاب هدایت و مشورت در اسلام، اثر جواد اژه ای ، با ترجمه مترجم محمدعلی گودرزی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 98,000 11%

87,220

98,000 11% 87,220

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(3)
11%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(4)
19%
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
19%
(1)
1%
(5)
18%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: نگاهی کوتاه به پیشینه مشاوره

  • فصل دوم: نظریه‌های مشاوره و روان‌درمانگری
  • فصل سوم: هدایت و مشورت در قرآن، نهج‌البلاغه و نهج‌الفصاحه
  • فصل چهارم: آراء برخی از دانشمندان اسلامی در حوزه هدایت و مشورت انسان

  • نمایه

  • چاپ نهم با اصلاحات

مشخصات محصول

نویسنده: جواد اژه ای ویرایش: -
مترجم: مترجم محمدعلی گودرزی تعداد صفحات: 276
انتشارات: سمت وزن: 390
شابک: 9789645307323 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مشاوره خانواده و مشاوره مدرسه در مقطع کارشناسی ارشد به‌ عنوان منبع اصلی درس «هدایت و مشورت در اسلام» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این کتاب سعی شده است ضمن مطرح ساختن فشرده دیدگاههای مورد بحث در «مشاوره » و «روان‌درمانگری» با نگاهی اجمالی، هدایت از دیدگاه قرآن، نهج الفصاحه و نهج البلاغه مطرح گردد و همین طور دیدگاههای معدودی از ستارگان آسمان تمدن اسلامی که آنان نیز با برخورداری از باور قرآنی و سنت نبوی صفحات زرینی در هدایتگری را به جامعه زمان خود عرضه داشته‌اند تا تلألو این گوهرهای نادیده انگاشته شده در حوزه مشاوره و هدایتگری در مقابل دیدگان علاقه‌مندان به فرهنگ و تمدن اسلامی قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جواد اژه ای

جواد اژه ای

در حال حاضر مطلبی درباره جواد اژه ای نویسنده هدایت و مشورت در اسلام در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمدعلی گودرزی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمدعلی گودرزی مترجم کتاب هدایت و مشورت در اسلام در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمدعلی گودرزی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید