مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت
مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت

کتاب مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت

معرفی کتاب مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت

(2)
کتاب مددکاری اجتماعی (کار با خانواده)، اثر دانلد کالینز - کتلین جردن - هیتر کولمن ، با ترجمه فریده همتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 332,000 13%

288,840

332,000 13% 288,840

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
13%
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • مقدمه مترجم
  • پیشگفتار
  • مطالب جدید چاپ سوم
  • فصل اول: رشته مددکاری اجتماعی خانواده
  • فصل دوم: خانواده چیست؟
  • فصل سوم: سامانه‌های خانواده
  • فصل چهارم: کاربردهای مددکاری اجتماعی خانواده
  • فصل پنجم: مرحله شروع کار
  • فصل ششم: قابلیتها و ترمیم‌پذیری
  • فصل هفتم: ارزیابی کیفی خانواده
  • فصل هشتم: ارزیابی کمّی
  • فصل نهم: رشد و چرخه زیست خانواده
  • فصل دهم: مداخله در سامانه‌های خانواده
  • فصل یازدهم: مرحله مداخله
  • فصل دوازدهم: مداخله در سطوح کودک ـ والد
  • فصل سیزدهم: مداخله در مسائل زناشویی و مداخله مبتنی بر حساسیت جنسیتی
  • فصل چهاردهم: مرحله پایانی
  • منابع
  • نمایه اسامی
  • نمایه موضوعی

    در پایان هر فصل خلاصه فصل و تمرین درج شده است.


مشخصات محصول

نویسنده: دانلد کالینز - کتلین جردن - هیتر کولمن ویرایش: -
مترجم: فریده همتی تعداد صفحات: 664
انتشارات: سمت وزن: 997
شابک: 9786000200527 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی به عنوان یکی از منابع قابل استفاده برای درس «نهاد خانواده» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نیاز جدی و بنیادی امروز رشته مددکاری در کشور ما، گسترش هرچه بیشتر منابع آن به صورت تألیف، ترجمه و تحقیق است. این کتاب دانش و مهارتهای لازم را برای درگیر شدن در مددکاری اجتماعی خانواده، به شیوه‌ای روشن و موجه توضیح داده و به عنوان مقدمه‌ای بر نظریه و عمل مددکاری اجتماعی است که با ورود به مباحث روز و حمایت از رویکرد روشنگرانه به خانواده، ارزشهای مبتنی بر عدالت اجتماعی و عملکرد و ضد ستم را حفظ کرده است. همچنین گوناگونی خانواده‌ها، در سراسر کتاب مدنظر قرار گرفته و ساختار کتاب به گونه‌ای است که خواننده را برای مراحل به هم پیوسته مددکاری اجتماعی خانواده آشنا می‌سازد. به همین دلیل منبعی ارزشمند برای دانشجویان رشته مددکاری اجتماعی و فارغ‌التحصیلانی است که برای‌ نخستین‌بار با خانواده‌ها کار می‌کنند. در این کتاب چهارچوبی برای اندیشیدن به خانواده تهیه و پیشنهادهایی عملی نیز مطرح شده است که می‌تواند از آغاز درگیر شدن در خانواده تا ارزیابی، مداخله، آموزش و خاتمه دادن، راهنمای عمل مددکاران باشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دانلد کالینز

دانلد کالینز

در حال حاضر مطلبی درباره دانلد کالینز نویسنده مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کتلین جردن

کتلین جردن

در حال حاضر مطلبی درباره کتلین جردن نویسنده مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


هیتر کولمن

هیتر کولمن

در حال حاضر مطلبی درباره هیتر کولمن نویسنده مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریده همتی

در حال حاضر مطلبی درباره فریده همتی مترجم کتاب مددکاری اجتماعی کار با خانواده نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریده همتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید