بنر بالای صفحه
مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی
مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی

کتاب مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی

معرفی کتاب مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی

(2)
کتاب مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی، اثر احمد شعبانی ، با ترجمه مترجم علی جلالی دیزجی - شقایق غنیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 136,000 11%

121,040

136,000 11% 121,040

محصولات مرتبط

(7)
1%
(5)
1%
(2)
1%
(13)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • پیشگفتار
  • فصل اول: آشنایی با مفاهیم کتاب، کتابخانه، و بنیادهای فلسفی...
  • فصل دوم: کتابت و سیر تحول خط
  • فصل سوم: کتابخانه‌ها در عصر کشاورزی
  • فصل چهارم: کتابخانه‌ها در عصر صنعت
  • فصل پنجم: کتابخانه‌ها در عصر اطلاعات
  • فصل ششم: تحول کتابخانه‌ها در ایران
  • فصل هفتم: عملکرد و وظایف کتابخانه و علم اطلاعات
  • فصل هشتم: نقش کتابخانه‌ها در اجتماع
  • فصل نهم: اطلاعات، اطلاع‌رسانی و دانش‌‌شناسی
  • فصل دهم: آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی و پیشگامان آن
  • فصل یازدهم: سازمان‌ها و نهادهای حرفه‌ای علم اطلاعات و دانش‌شناسی
  • منابع
  • فهرست شکل‌ها

  • در
...
  • ابتدای هر فصل مقدمه و در انتها نتیجه‌گیری و پرسش‌های همان فصل درج شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: احمد شعبانی ویرایش: -
مترجم: مترجم علی جلالی دیزجی - شقایق غنیان تعداد صفحات: 271
انتشارات: سمت وزن: 436
شابک: 9786000202019 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس «مقدمه‌ای بر کتابداری و اطلاع‌رسانی» و «مبانی علم اطلاعات و دانش‌شناسی» هر کدام به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

علم اطلاعات و دانش‌شناسی با ماهیت پدیده اطلاعات، رفتار اطلاعاتی، و نیروهای حاکم بر جریان اطلاعات سروکار دارد؛ موضوعی که با فنون و رشته‌های دیگر مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، زبان‌شناسی، و جامعه‌شناسی در هم آمیخته، ارتباطی منسجم دارد و به مضامین تحول و تکامل علم اطلاعات و دانش‌شناسی می‌پردازد و ضمن بررسی جنبه‌های تاریخی، بر حوزه‌های کاربردی و شناخت مفاهیم آن تأکید دارد. محتوای اثر که در یازده فصل فراهم آمده، به آشنایی دانشجو با حوزه‌های کتاب و کتابخانه، کتابخانه‌ها در عصر کشاورزی، صنعت، و اطلاعات؛ عملکرد و وظایف کتابخانه‌ها و نقش ... آنها در اجتماع؛ مبانی آموزش علم اطلاعات و پیشگامان آن؛ و مفاهیم اطلاعات و دانش‌شناسی و سازمانها و نهادهای حرفه‌ای این علم، کمک شایسته‌ای می‌کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

احمد شعبانی

احمد شعبانی

در حال حاضر مطلبی درباره احمد شعبانی نویسنده مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی جلالی دیزجی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی جلالی دیزجی مترجم کتاب مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی جلالی دیزجی

شقایق غنیان

در حال حاضر مطلبی درباره شقایق غنیان مترجم کتاب مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شقایق غنیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید