ارزیابی اقتصادی طرح ها موضوعات پیشرفته
ارزیابی اقتصادی طرح ها موضوعات پیشرفته

کتاب ارزیابی اقتصادی طرح ها موضوعات پیشرفته

معرفی کتاب ارزیابی اقتصادی طرح ها موضوعات پیشرفته

(2)
کتاب ارزیابی اقتصادی طرح ها(موضوعات پیشرفته)، اثر امیرحسین مزینی ، با ترجمه مترجم فریدون تفضلی - حمید پاداش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
8%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
3%
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: مبانی نظری بازار: قیمت‌گذاری محصولات

  • فصل دوم: نرخ تنزیل و محاسبه آن در طرح‌های بخش خصوصی و عمومی
  • فصل سوم: ریسک و نااطمینانی در یک طرح
  • فصل چهارم: الگوی عملیاتی تأمین مالی اسلامی در طرح‌های تولیدی (عقد استصناع)
  • فصل پنجم: موضوعات منتخب در مدیریت و اجرای طرح
  • فصل ششم: ارزیابی تبعات اجتماعی طرح
  • فصل هفتم: آشنایی با نرم‌افزار کامفار در ارزیابی طرح‌ها

مشخصات محصول

نویسنده: امیرحسین مزینی ویرایش: -
مترجم: مترجم فریدون تفضلی - حمید پاداش تعداد صفحات: 288
انتشارات: سمت وزن: 460
شابک: 9786000204853 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی ارزیابی اقتصادی طرح ها به ارزش 3 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در کتاب حاضر تلاش شده است با نیم‌نگاهی به مبانی نظری، موضوعات کاربردی پیشرفته‌ در ارزیابی اقتصادی یک طرح بررسی شود تا خوانندگان بتوانند تحلیل‌های جامع و مؤثرتری ارائه دهند. ضمن اینکه مطالب مطرح‌شده برای اغلب رشته‌های دانشگاهی که با تصمیمات اقتصادی در سطح بنگاه روبه‌رو هستند (از رشته‌های اقتصاد و مدیریت گرفته تا گرایش‌های مختلف رشته‌های مهندسی که به فضای کسب‌و‌کار ورود می‌کنند)، قابل استفاده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

امیرحسین مزینی

امیرحسین مزینی

در حال حاضر مطلبی درباره امیرحسین مزینی نویسنده ارزیابی اقتصادی طرح ها موضوعات پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم فریدون تفضلی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم فریدون تفضلی مترجم کتاب ارزیابی اقتصادی طرح ها موضوعات پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم فریدون تفضلی

حمید پاداش

در حال حاضر مطلبی درباره حمید پاداش مترجم کتاب ارزیابی اقتصادی طرح ها موضوعات پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمید پاداش

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید