بنر بالای صفحه
نظام های همکاری درکتابخانه ها و مراکزاطلاع رسانی
نظام های همکاری درکتابخانه ها و مراکزاطلاع رسانی

کتاب نظام های همکاری درکتابخانه ها و مراکزاطلاع رسانی

معرفی کتاب نظام های همکاری درکتابخانه ها و مراکزاطلاع رسانی

(5)
کتاب نظام های همکاری درکتابخانه ها و مراکزاطلاع رسانی، اثر نرگس نشاط ، با ترجمه مترجم مهرزاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 13,000 1%

12,870

13,000 1% 12,870

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: نظام‌های همکاری: چگونگی و چرایی

  • فصل دوم: تاریخچه همکاری
  • فصل سوم: جایگاه فناوری در ارتقای سطح همکاری و مشارکت
  • فصل چهارم: شبکه و شبکه‌سازی
  • فصل پنجم: زیرساخت‌ها

مشخصات محصول

نویسنده: نرگس نشاط ویرایش: -
مترجم: مترجم مهرزاد تعداد صفحات: 260
انتشارات: سمت وزن: 420
شابک: 9786000204983 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب به عنوان منبع درسی برای دروس "خدمات فرانهادی کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی" و "مدیریت کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی" در مقطع کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی، درس "اشتراک منابع در محیط دیجیتالی" در مقطع کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی گرایش مدیریت کتابخانه‌های دیجیتال، درس "مدیریت منابع اطلاعاتی"در مقطع کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی گرایش‌های مدیریت اطلاعات و مدیریت کتابخانه‌های دانشگاهی قابل استفاده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

تعامل و مشارکت لازمه زندگی اجتماعی است و حیات بشری جز در سایه روابط، دادوستدها و کنش‌­های متقابل اجتماعی دوام نمی‌یابد. کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی به عنوان سازمان‌هایی زنده و پویا از این قاعده مستثنا نیستند و برای حضور در عرصه رقابتی دانش ناگزیرند با تعامل­‌ها و روابط خود علایق مشترکی را شناسایی کنند و روابطی را پی بگیرند تا بتوانند در سایه همکاری و تشریک مساعی، آنها را به فرصت­‌هایی برای رشد و بالندگی مبدّل سازند. بدیهی است تنوع و ژرف‌گرایی دانش بشری از یک‌سو، و اعتبارات مالی محدود، کمبود فضای فیزیکی، و افزایش روزافزون ... بهای منابع اطلاعاتی از سوی دیگر، رؤیای سنتی تمرکز و انباشتگی اطلاعات در مکانی واحد را از تفکر اجتماعی حذف کرده و سیاست مراکز اطلاع­‌رسانی را از «مالکیت بر منابع» به «دسترسی به منابع اطلاعاتی» تغییر داده است. در این میان، همکاری بین کتابخانه‌­ها و مراکز اطلاع‌رسانی به همراه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، یکی از مهم‌ترین شیوه‌های تحقق این سیاست است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نرگس نشاط

نرگس نشاط

در حال حاضر مطلبی درباره نرگس نشاط نویسنده نظام های همکاری درکتابخانه ها و مراکزاطلاع رسانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهرزاد

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهرزاد مترجم کتاب نظام های همکاری درکتابخانه ها و مراکزاطلاع رسانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهرزاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید