بنر بالای صفحه
مذهب پروتستان پیدایش و اندیشه ها
مذهب پروتستان پیدایش و اندیشه ها

کتاب مذهب پروتستان پیدایش و اندیشه ها

معرفی کتاب مذهب پروتستان پیدایش و اندیشه ها

(5)
کتاب مذهب پروتستان پیدایش و اندیشه ها، اثر شهاب الدین وحیدی مهرجردی ، با ترجمه مترجم باغستانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: پیدایش مذهب پروتستان

  • فصل دوم: الهیات مذهب پروتستان
  • فصل سوم: مبانی الهیاتی مصلحان
  • فصل چهارم: آیین‏های مقدس در مذهب پروتستان
  • فصل پنجم: عرفان در مذهب پروتستان
  • فصل ششم: اخلاق در مذهب پروتستان
  • فصل هفتم: زن در مذهب پروتستان
  • فصل هشتم: مذهب پروتستان در عصر حاضر
  • فصل نهم: مهم‌ترین شخصیت‌های مذهب پروتستانی تا عصر حاضر
  • فصل دهم: مقایسه و نقد

مشخصات محصول

نویسنده: شهاب الدین وحیدی مهرجردی ویرایش: -
مترجم: مترجم باغستانی تعداد صفحات: 291
انتشارات: سمت وزن: 465
شابک: 9786000205355 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های ادیان و عرفان و ادیان ابراهیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع درسی دروس "مسیحیت"، "تاریخ مسیحیت و فرقه‌های آن و برای پژوهشگران، طلاب علوم دینی، اساتید و سایر علاقه‌مندان به مباحث ادیان، منبعی قابل اعتماد و مفید است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اندیشه اصلاح در دین از اندیشه‌های فراگیر بشریت است. کمتر دینی را سراغ داریم که به نوعی شاهد جریان‌های اصلاحی نبوده باشد. مسیحیت نیز از این قاعده مستثنا نیست. در قرن شانزدهم میلادی مارتین لوتر و به دنبال او افرادی چون کالون و تسوینگلی حرکتی را برای اصلاح مسیحیت آغاز کردند که بعدها مذهب پروتستان نام گرفت. لوتر و دیگر اصلاح‌گران معتقد بودند کلیسای کاتولیک و پاپ‌ها از مسیر حقیقی مسیح برای نجات انسان خارج شده‌اند؛ از این رو در پی اصلاح ساختار کلیسا و اعتقادات مسیحی و نیز احیای معنویت در کلیسا بودند. این حرکت اعتراضی در نهایت منجر ... به شکل‌گیری انشعابی مهم و ماندگار در تاریخ مسیحیت شد. البته نمی‌توان مذهب پروتستان را نسبت به سایر مذاهب مسیحیت اخلاقی‌تر و ایمانی‌تر دانست و آن را از انحرافاتی که مذهب کاتولیک را آلوده ساخته بود مبرا دانست؛ زیرا رهبران نخستین مذهب پروتستان بعد از اینکه بر کرسی قدرت تکیه زدند کمترین تحملی در برابر مخالفان خود نداشتند. کتاب «مذهب پروتستان، پیدایش و اندیشه‌ها» به بیان خاستگاه، تاریخچه، آموزه‌ها، شعائر، عرفان، اخلاق، نقش و جایگاه زنان در پروتستان، پروتستان در عصر حاضر، مقایسه و نقد و در پایان به تبیین اختلافات پروتستان با آیین‌های کاتولیک و ارتودکس می‌پردازد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهاب الدین وحیدی مهرجردی

شهاب الدین وحیدی مهرجردی

در حال حاضر مطلبی درباره شهاب الدین وحیدی مهرجردی نویسنده مذهب پروتستان پیدایش و اندیشه ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم باغستانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم باغستانی مترجم کتاب مذهب پروتستان پیدایش و اندیشه ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم باغستانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید