بنر بالای صفحه
مشاورهء کودک جلد اول   مبانی  اصول و روش ها
مشاورهء کودک جلد اول   مبانی  اصول و روش ها

کتاب مشاورهء کودک جلد اول مبانی اصول و روش ها

معرفی کتاب مشاورهء کودک جلد اول مبانی اصول و روش ها

(4)
کتاب مشاورهء کودک جلد اول : مبانی، اصول و روش ها، اثر تامپسون - دانا ای - هندرسون - چارلز ال ، با ترجمه فریده همتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 226,000 11%

201,140

226,000 11% 201,140

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: آشنایی با جهان کودک

  • فصل دوم: بررسی‌های رشدی و فرهنگی
  • فصل سوم: فرایند مشاوره
  • فصل چهارم: مسائل قانونی و اخلاقی مشاوران
  • فصل پنجم: بازی‌درمانی
  • فصل ششم: مشاوره گروهی با کودکان
  • فصل هفتم: مشاوره با کودکان دارای مسائل خاص
  • فصل هشتم: مشاوره با کودکان دارای معلولیت

مشخصات محصول

نویسنده: تامپسون - دانا ای - هندرسون - چارلز ال ویرایش: -
مترجم: فریده همتی تعداد صفحات: 452
انتشارات: سمت وزن: 620
شابک: 9786000205843 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی و مشاوره به عنوان کتاب مبنایی ترجمه شده است . امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر مجموعه‌ای دو جلدی است که نظریه‌ها و راهکارهای عملی مشاوره با کودکان را به صورتی بسیار کاربردی و ساده توضیح می‌دهد و می‌تواند برای همه متخصصان مشاوره و دانشجویان این رشته منبع بسیار ارزشمندی باشد، در واقع یک کتاب مرجع مفید و حاصل سال‌ها تجربه عملی و آموزشی نویسندگان در زمینه کار با کودکان است. آنها نشان می‌دهند که در کار با گروه‌های سنی پایین چگونه می‌توان نظریه‌ها و راهبردهای مشاوره را با کارایی و شایستگی وارد میدان عمل کرد و در حل مشکلات کودکان به نتایج مؤثر و رضایت‌بخش دست یافت. بنابراین مطالعه آن به همه دست‌اندرکاران ... مشاوره و دانشجویان رشته‌های مرتبط توصیه می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تامپسون

تامپسون

در حال حاضر مطلبی درباره تامپسون نویسنده مشاورهء کودک جلد اول مبانی اصول و روش ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دانا ای

دانا ای

در حال حاضر مطلبی درباره دانا ای نویسنده مشاورهء کودک جلد اول مبانی اصول و روش ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


هندرسون

هندرسون

در حال حاضر مطلبی درباره هندرسون نویسنده مشاورهء کودک جلد اول مبانی اصول و روش ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


چارلز ال

چارلز ال

در حال حاضر مطلبی درباره چارلز ال نویسنده مشاورهء کودک جلد اول مبانی اصول و روش ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریده همتی

در حال حاضر مطلبی درباره فریده همتی مترجم کتاب مشاورهء کودک جلد اول مبانی اصول و روش ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریده همتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید