بنر بالای صفحه
حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت
حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت

کتاب حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت

معرفی کتاب حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت

(2)
کتاب حسابداری و حسابرسی بخش عمومی (1)، اثر عزیز گرد ، با ترجمه مترجم محمدرضا مهربان پور - علی مصطفائی - جعفر مصطفائی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 124,000 13%

107,880

124,000 13% 107,880

محصولات مرتبط

(1)
13%
(5)
3%
(4)
3%
(4)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: آشنایی با بخش عمومی

  • فصل دوم: مسئولیت پاسخ‌‌گویی عمومی و جایگاه آن در بخش عمومی
  • فصل سوم: رویکرد اندازه‌‌گیری و مبنای حسابداری در گزارشگری بخش عمومی
  • فصل چهارم: مقدماتی بر بودجه‌‌بندی در بخش عمومی
  • فصل پنجم: ماهیت و مفهوم حسابداری بخش عمومی
  • فصل ششم: حسابداری بودجه‌‌ای
  • فصل هفتم: حسابداری مالی
  • فصل هشتم: صورت‌‌های مالی
  • فصل نهم: اعتبارات هزینه‌‌ای

  • منابع

  • در ابتدای هر فصل کلیات آن درج شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: عزیز گرد ویرایش: -
مترجم: مترجم محمدرضا مهربان پور - علی مصطفائی - جعفر مصطفائی تعداد صفحات: 248
انتشارات: سمت وزن: 340
شابک: 9786000207021 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر براى دانشجویان رشته حسابداری در کلیه گرایش‌ها در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «حسابداری و حسابرسی بخش عمومی (1)» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهى، کلیه حسابداران و حسابرسان و سایر علاقه‌‌مندان و دانش‌پژوهان نیز از آن بهره‏‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نظر به اینکه از سال 1394 نظام حسابداری و حسابرسی بخش عمومی در مرحله گذار از یک تحول ساختاری قرار گرفته است، وجود یک منبع آموزشی جامع که بتواند مبانی نظری گزارشگری مالی و استانداردهای بخش عمومی را پوشش دهد و همچنین به دستورالعمل‌های کاربردی نظام حسابداری بخش عمومی با رویکرد تعهدی توجه کامل نماید، ضرورت یافته است.

نویسندگان کوشیده‌اند با بیانی ساده و قابل درک و ارائه مثال‌های متعدد موجبات تحقق این مهم را فراهم سازند.

 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

عزیز گرد

عزیز گرد

در حال حاضر مطلبی درباره عزیز گرد نویسنده حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمدرضا مهربان پور

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمدرضا مهربان پور مترجم کتاب حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمدرضا مهربان پور

علی مصطفائی

در حال حاضر مطلبی درباره علی مصطفائی مترجم کتاب حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی مصطفائی

جعفر مصطفائی

در حال حاضر مطلبی درباره جعفر مصطفائی مترجم کتاب حسابداری و حسابرسی بخش عمومی 1 نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جعفر مصطفائی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید