نوروز1403
سلامتی کامل
سلامتی کامل

فروش ویژه

کتاب سلامتی کامل

معرفی کتاب سلامتی کامل

(5)
کتاب سلامتی کامل، اثر دیپاک چوپرا ، با ترجمه حمید رضا بلوچ - حسن هندی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات صفی علیشاه ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 225,000 21%

177,750

225,000 21% 177,750

کتاب های مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: دیپاک چوپرا ویرایش: -
مترجم: حمید رضا بلوچ - حسن هندی زاده تعداد صفحات: 344
انتشارات: صفی علیشاه وزن: 475
شابک: 9789645626318 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا

در حال حاضر مطلبی درباره دیپاک چوپرا نویسنده سلامتی کامل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمید رضا بلوچ

در حال حاضر مطلبی درباره حمید رضا بلوچ مترجم کتاب سلامتی کامل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمید رضا بلوچ

حسن هندی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره حسن هندی زاده مترجم کتاب سلامتی کامل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسن هندی زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید