بنر بالای صفحه
فلسفه در عصر حاضر
فلسفه در عصر حاضر

فروش ویژه

کتاب فلسفه در عصر حاضر

معرفی کتاب فلسفه در عصر حاضر

(4)
کتاب فلسفه در عصر حاضر، اثر اسلاوی ژیژک - آلن بدیو ، با ترجمه جلیل محمودی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نقش و نگار ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 99,000 26%

73,260

99,000 26% 73,260

محصولات مرتبط

(4)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: اسلاوی ژیژک - آلن بدیو ویرایش: -
مترجم: جلیل محمودی تعداد صفحات: 143
انتشارات: نقش و نگار وزن: 168
شابک: 9789647002585 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فلسفه مابعدالطبیعه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اسلاوی ژیژک

اسلاوی ژیژک

در حال حاضر مطلبی درباره اسلاوی ژیژک نویسنده فلسفه در عصر حاضر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آلن بدیو

آلن بدیو

زاده هفدهمین روز ژانویه‌ی ۱۹۳۷٫ او فیلسوف، رمان‌نویس و فعال سیاسی فرانسوی است که در زمره‌ی فیلسوفان چپگرا قرار می‌گیرد. آلن بدیو در مبارزات آزادی‌خواهانه‌ی الجزایر و در جریان جنبش می ۱۹۶۸ حضوری فعال داشت. بدیو از سرشناس‌ترین شاگردان لویی آلتوسر است.

در بررسی تفکرات فلسفی آلن بدیو، متوجه می‌شویم که یک پرسش فکری اساس نحله‌ی فکری او را تشکیل می‌دهد: او همواره درصدد یافتن پاسخی منطقی برای این موضوع است: تغییر جهان در وضعیت معاصر. بدیو در موضوعاتی همچون عشق و سیاست، درصدد فرار از وضعیت تکرار و عادت و رسیدن به وضعیت یک رخداد غیر قابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز است.

یکی از خواندنی‌ترین گفت‌وگوهای او، بحث و تبادل نظر پیرامون مقوله عشق در گفت‌وگو با نیکولا تخیونگ است. بدیو در مورد این مصاحبه می‌گوید: چنان به نظر می‌رسید که این گفت‌وگو نوشیدنی گوارایی با طعم تئاتر، انبوه مردم، گفت‌وگو، عشق و فلسفه باشد.

اکنون اجازه دهید اندکی با خودستایی سخن بگویم: نیکولا پرسش‌ها را پرسید و من نقش ابهام‌آمیز فیلسوف عشق را اجرا کردم. اجرای ما در کنار یکدیگر به‌خوبی انجام شد و این یک موفقیت بود. هیچ تردیدی وجود ندارد که این گفت‌وگو با استقبال روبه‌رو شد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جلیل محمودی

در حال حاضر مطلبی درباره جلیل محمودی مترجم کتاب فلسفه در عصر حاضر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جلیل محمودی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید