بنر بالای صفحه
100 حقیقت درباره سرعت
100 حقیقت درباره سرعت 100 حقیقت درباره سرعت

فروش ویژه

کتاب 100 حقیقت درباره سرعت

معرفی کتاب 100 حقیقت درباره سرعت

(2)
کتاب 100 حقیقت درباره ی سرعت (گلاسه)، اثر استیو پارکر ، با ترجمه مرتضی سعیدپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سایه گستر ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 26%

88,800

120,000 26% 88,800

محصولات مرتبط

(2)
23%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: استیو پارکر ویرایش: -
مترجم: مرتضی سعیدپور تعداد صفحات: 40
انتشارات: سایه گستر وزن: 192
شابک: 9786003745452 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات کودکان و نوجوانان،تصویرگر:نسترن طاهری،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

سرعت از موضوعاتی است که کودکان و نوجوانان به آن علاقه‌دارند. در این کتاب، صد واقعیت دربارۀ سرعت آمده‌است. واحدهای سرعت، اندازه‌گیری سرعت، سرعت و انرژی، طراحی برای سرعت، ماشین‌های پرسرعت امروزی، افزایش و کاهش سرعت و سرعت‌های ویژه از جمله موضوعات کتاب هستند. هر نکته از واقعیت‌های گفته‌شده در کتاب با تصویرهای متعددی همراه است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استیو پارکر

استیو پارکر

در حال حاضر مطلبی درباره استیو پارکر نویسنده 100 حقیقت درباره سرعت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مرتضی سعیدپور

در حال حاضر مطلبی درباره مرتضی سعیدپور مترجم کتاب 100 حقیقت درباره سرعت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مرتضی سعیدپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید