بنر بالای صفحه
خیال باز نشر نون
خیال باز نشر نون

فروش ویژه

کتاب خیال باز نشر نون

معرفی کتاب خیال باز نشر نون

(2)
کتاب خیال باز، اثر احمد حسن زاده ، با ترجمه مترجم پرویز داریوش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نون ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 224 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 99,000 26%

73,260

99,000 26% 73,260

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب خیال باز اثر احمد حسن زاده توسط انتشارات نون منتشر شده است. 
    درباره کتاب 
    خیال باز نام رمانی است بدون روایت و داستانی خطی. راوی داستان الیاس است. پسربچه ای غیرعادی در فضایی غیرعادی و خانواده ای غیر عادی، که نقص های جسمی و غیر جسمی او و سایر کاراکتر های محوری دیگر مانند آداود در این اثر نمادی است از نقص های بزرگ و تمام نشدنی در جوامع کوچک. خواننده این کتاب ماجراها و رویدادهای داستان را دیدگاه الیاس میبیند. ماجراهای متنوع این رمان برای مخاطب بسیار پرکشش و خواندنی است.  

مشخصات محصول

نویسنده: احمد حسن زاده ویرایش: -
مترجم: مترجم پرویز داریوش تعداد صفحات: 224
انتشارات: نون وزن: 214
شابک: 9786008740612 تیراژ: 224
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

احمد حسن زاده

احمد حسن زاده

در حال حاضر مطلبی درباره احمد حسن زاده نویسنده خیال باز نشر نون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم پرویز داریوش

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم پرویز داریوش مترجم کتاب خیال باز نشر نون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم پرویز داریوش

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید