بنر بالای صفحه
برابری و تفاوت
برابری و تفاوت

فروش ویژه

کتاب برابری و تفاوت

معرفی کتاب برابری و تفاوت

(4)
کتاب برابری و تفاوت (آیا می توانیم با هم زندگی کنیم؟)، اثر آلن تورن ، با ترجمه سلمان صادقی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات ثالث ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 380,000 29%

269,800

380,000 29% 269,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

علوم اجتماعی مجموعه جامعه شناسی چند فرهنگی کثرت‌گرایی فرهنگی

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
24%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آلن تورن ویرایش: -
مترجم: سلمان صادقی زاده تعداد صفحات: 478
انتشارات: ثالث وزن: 440
شابک: 9786004054850 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(چندفرهنگی،کثرت گرایی فرهنگی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر يکي از مهم‌ترين آثار آلن تورن، جامعه‌شناس شهير فرانسوي، است. تورن در اين اثر، تحليلي نوين از مناسبات اجتماعي ارائه و با نقد جامعه‌شناسي کلاسيک، چارچوبي جديد براي مطالعات اجتماعي پيشنهاد مي‌کند. تورن نشان مي‌دهد موجوديتي که پيش‌تر با عنوان «جامعه» مي‌شناختيم روبه‌زوال دارد و با بحران فزاينده در سازوکارهاي جامعه‌پذيري ديگر نمي‌توان ارزش‌ها و هنجارهاي جامعه-بنياد را بازتوليد کرد؛ در چنين شرايطي است که جهان شاهد توجه‌اي فزاينده به امر اخلاقي است. درواقع اخلاق ريسمان جديدي است که افراد با چنگ زدن به آن تلاش مي‌کنند ... نظمي نوين را جايگزين نظم روبه‌زوال پيشين کنند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلن تورن

آلن تورن

در حال حاضر مطلبی درباره آلن تورن نویسنده برابری و تفاوت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سلمان صادقی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره سلمان صادقی زاده مترجم کتاب برابری و تفاوت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سلمان صادقی زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید