بنر بالای صفحه
زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها
زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

فروش ویژه

کتاب زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

معرفی کتاب زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

(2)
کتاب زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها، اثر دنیس تریو ، با ترجمه مهسا خراسانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کتاب کوچه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 152,000 26%

112,480

152,000 26% 112,480

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: دنیس تریو ویرایش: -
مترجم: مهسا خراسانی تعداد صفحات: 150
انتشارات: کتاب کوچه وزن: 196
شابک: 9786006974651 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتابی است از دنیس تریو نویسنده کانادایی. بیلودو پستچی تنهایی است که برای فرار از خلوت و یکنواختی زندگی روزمره، برخی نامه‌ها را می‌خواند و بدین‌گونه به نامه‌های سیگولین می‌رسد. سیگولین با گستون مکاتبه‌ای مداوم دارد، اما نامه‌های آن‌ها فقط سه خط است. آن دو برای یکدیگر هایکو می‌نویسند. سادگی و ظرافت نامه‌های آن‌ها بیلودو را تحت تأثیری عمیق قرار می‌دهد و به‌تدریج عاشق سیگولین می‌شود. تا جایی که این احساس عمیق او را مجبور می‌کند تا در نبود گستون به جای او، به نامه‌نگاری با سیگولین ادامه دهد. دنیس تریو، ‌متولد ۱۹۵۹ است و اهل کبک. وی فارغ‌التحصیل ... رشته روان‌شناسی است و جوایز بسیاری به فیلمنامه‌هایش تعلق گرفته است. اولین کتابش، با عنوان ایگوانا، سال ۲۰۰۱ منتشر شد و جایزه سال آن-ایبر و نیز جایزه ژان املان را از آن خود کرد. کتاب دوم او، زندگی شگفت‌انگیز یک پستچی تنها، در کشورهای بسیاری منتشر شده و برنده جایزه ادبی ژاپن-کانادا شده است.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

بیلودو علاوه بر ستایش عمیقی که در دلش نسبت به سیگولین احساس می‌کرد، در مورد زادگاه مقدس او، یعنی طبیعت سرزمینی که محبوبش در آن می‌درخشید نیز کشش بسیاری داشت. اغلب سراغ قفسه‌های کتاب‌فروشی‌ها می‌رفت و یا ساعت‌ها وقت می‌گذاشت و ذهنش را پر می‌کرد از هر نوع اطلاعاتی که می‌توانست درباره‌ی گوادلوپ به دست بیاورد؛ اطلاعات مربوط به زمین‌شناسی این مجمع الجزایر، دستور پخت غذاهای محلی، موسیقی سنتی، تولید نیشکر، تاریخ منطقه، شیوه‌های ماهی‌گیری ، گل‌ها و گیاهان و معماری. درباره‌ی همه‌ی این‌ها با ولع مطالعه می‌کرد.

کم‌کم در مورد جزیره پروانه ... یک متخصص تمام‌عیار شد، اگرچه خودش هرگز به آنجا نرفته بود. البته می‌توانست برود. می‌توانست به گوادلوپ سفر کند و این جزیره را با چشمان خودش ببیند، اما هیچ‌وقت به‌طور جدی به آن فکر نکرده بود، چون حتی فکرش هم پشتش را به لرزه می‌انداخت.

از بس که وابسته به خانه و شهرش بود، هیچ علاقه‌ای نداشت شخصاً به گوادلوپ برود. فقط دلش می‌خواست تصویر دقیقی از آنجا در ذهنش داشته باشد تا بتواند به تخیلاتش شاخ و برگ بیشتری بدهد و آن‌ها را در فضای واقعی‌تری مجسم کند و از این طریق سیگولین را نیز بهتر بشناسد.

این‌طوری می‌توانست محبوبش را با جزئیات بیشتر و با استفاده از تمام شیوه‌های ذهنی لازم، تصور کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دنیس تریو

دنیس تریو

در حال حاضر مطلبی درباره دنیس تریو نویسنده زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهسا خراسانی

در حال حاضر مطلبی درباره مهسا خراسانی مترجم کتاب زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهسا خراسانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید