بنر بالای صفحه
بزرگ قد یک دکمه
بزرگ قد یک دکمه بزرگ قد یک دکمه

فروش ویژه

کتاب بزرگ قد یک دکمه

معرفی کتاب بزرگ قد یک دکمه

(5)
کتاب بزرگ قد یک دکمه (گلاسه)، اثر مسعود ملک یاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 104,000 26%

76,960

104,000 26% 76,960

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
قیمت قبل
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مسعود ملک یاری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 36
انتشارات: پرتقال وزن: 408
شابک: 9786004626804 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب «بزرگ قد یک دکمه» از مسعود ملک‌یاری با تصویرگری سباستیائو پِئیشوتو داستان دکمه سیاه پلاستیکی را برای ما می‌گوید که یک روز وسط دعوای دو دوست از لباس یکی از آنها کنده شد و روی زمین افتاد. از آنجا به بعد انگار که معنای وجودی این دکمه سیاه پلاستیکی را از او گرفته باشند. او به این فکر می‌کرد که حالا به چه دردی می‌خورد؟ آیا او توانایی خاصی دارد که کسی دوباره بهش نیاز پیدا کند؟
این دکمه سیاه پلاستیکی برای پیدا کردن دلیل وجود خود دست به یک سفر می‌زند؛ سفری که برایش بی‌خطر نیست و هرازگاهی با موجودات و اتفاقات خوشایند و ناخوشایند ... روبه‌رو می‌شود. او در پی آنها با خود فکر می‌کرد اگر به جای یک دکمه سیاه پلاستیکی، دکمه دیگری بود چه تغییر بزرگی در زندگی‌اش اتفاق می‌افتاد؟ اگر دکمه لیاس یک پادشاه بود می‌توانست در قصر خوشبخت زندگی کند یا اگر دکمه لباس یک دریانورد بود می‌توانست دور دنیا را بگردد؛ اما با خودش فکر می‌کرد که فقط یک دکمه سیاه پلاستیکی است.
داستان خیلی ظریف و غیرمستقیم این نکته را به مخاطب می‌گوید که اولین قدم برای شروع هر کاری، پذیرفتن خود است. کسی نیست که بی‌ارزش باشد یا اصلا کاری از دستش برنیاید؛ هرکسی اندازه خودش می‌تواند سهمی داشته باشد و در زندگی‌اش قهرمان باشد. پس برای خودمان ارزش قائل باشیم و تلاش کنیم که جایگاه واقعی‌مان را پیدا کنیم. برای آن هم نیازی نیست کاری فراتر از توان‌مان انجام دهیم یا آرزو کنیم که جای کسی بودیم.
قلم کتاب ساده و روان است. جملات کوتاه هستند. با اینکه متن زیادی ندارد؛ اما در همان جملات کم و کوتاه مقصود نویسنده به همراه تصاویر منتقل شده است.‌ تصاویر هم جذاب و گیرا هستند و در آن به جزئیات توجه شده است. در فضاسازی داستانی و تکمیل متن داستان تصاویر مفید و کاربردی بوده است؛ به گونه‌ای کار شده که مخاطب کودک راحت‌تر می‌تواند داستان را درک کند و با تخیل خود با آن ارتباط بگیرد.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

دکمه پلاستیکی سیاه از لباس پسرکی کَنده می‎شود و روی زمین می‌افتد. هیچ‌کس متوجه او نمی‌شود و دکمه غصه می‌خورد. دکمه هرروز ماجرایی را پشت سر می‌گذارد. او آرزو می‌کند کاش دکمه لباس پادشاه بود تا در قصر به راحتی زندگی کند؛ اما او فقط یک دکمه است! روزی خیاطی او را پیدا می‎کند و... . هردکمه‌ای به کاری می‎آید؛ ولی او فقط یک دکمه پلاستیکی است تا اینکه روزی خیاط او را به پسرکی می‎دهد و پسرک دکمه را در جیبش می‎گذارد. دکمه فکر می‌‏کند برای همیشه زندانی شده است؛ اما حقیقت چیز دیگری است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مسعود ملک یاری

مسعود ملک یاری

در حال حاضر مطلبی درباره مسعود ملک یاری نویسنده بزرگ قد یک دکمه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید