بنر بالای صفحه
هفت مهارت موثر مربیگری
هفت مهارت موثر مربیگری

فروش ویژه

کتاب هفت مهارت موثر مربیگری

معرفی کتاب هفت مهارت موثر مربیگری

(4)
کتاب هفت مهارت موثر مربیگری (زندگی مثبت)، اثر مایکل کی.سیمپسون ، با ترجمه حمید عبدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 300 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 135,000 26%

99,900

135,000 26% 99,900

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب هفت مهارت موثر مربیگری زندگی مثبت اثر مایکل کی سیمپسون مترجم حمید عبدی نشر ابوعطا منتشر شده است 
    کتاب حاضر به آموزش چهار اصل اساسی و پرورش و تقویت هفت مهارت موثر مربیگری که هر مربی برای اعتمادسازی، به چالش کشیدن پارادایم های موجود، ایجاد شفافیت در استراتژی ها، هموارسازی اجرای مطلوب برنامه ریزی ها، ارائه ی بازخورد موثر، ورود به حیطه ی استعدادها و توانمندی ها و ارتقای عملکردهای متوسط به آن ها احتیاج دارد، می پردازد و با آموزش چگونگی ایجاد تغییری مثبت، یادگیری اثربخش و رشد در عملکرد افراد، مسیر تبدیل شدن به یک مربی- مدیر برتر و توانمند
...
  • را هموار می سازد.
    یک مدیر با مطالعه ی این کتاب اثربخش و کاربردی می آموزد که از طریق به چالش کشیدن توان درونی افراد و استفاده از تعهد درونیشان، آن ها را در مسیر دست یابی به رویاهایشان راهنمایی کند.
    گزیده ای از کتاب به چالش کشیدن پارادایم های موجود باورهای عمیق و ماندگاری که همه ی جنبه های تفکر یک فرد را به رنگ خود درمی آورند، پارادایم ها نامیده می شود. پارادایم های یک شخص ممکن است همخوان با واقعیت باشد یا نباشد. مردی که پارادایمش نسبت به زنان این باشد که آنها بیش از حد احساسی اند، ممکن است در کار کردن با آنها دچار مشکل شود. یک زن وقتی پارادایم غالبش درباره ی مردان، سلطه گری و کنترل است، در کار کردن و تعامل با آنها اوقات سختی را تجربه خواهد کرد. شخصی که فقط با دریافت پول انگیزه پیدا می کند ممکن است در زمینه های رشد شخصی، تعادل روانی و خودشکوفایی خیلی ضعیف عمل کند. پارادایم های شما ممکن است کمک کننده و ثمربخش یا مضر و آسیب رسان باشند. پارادایم های محدود کننده ممکن است در زمینه ی دستیابی و تحقق توان درونی مان مانع ایجاد کنند و به عنوان پیشگویی های خودکام بخش ظاهر شوند؛ ما پارادایم هایی داریم که پیش قضاوتگری را در ذهن ما تقویت می کنند و در مسیر تجربه هایمان مدام به دنبال این هستیم که ثابت کنیم «من که این را قبلا گفته بودم».

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل کی.سیمپسون ویرایش: -
مترجم: حمید عبدی تعداد صفحات: 176
انتشارات: ابوعطا وزن: 172
شابک: 9789641703242 تیراژ: 300
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مشاوره در کسب و کار،مربیگری اجرایی،مقدمه:مارشال گلداسمیت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل کی.سیمپسون

مایکل کی.سیمپسون

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل کی.سیمپسون نویسنده هفت مهارت موثر مربیگری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمید عبدی

در حال حاضر مطلبی درباره حمید عبدی مترجم کتاب هفت مهارت موثر مربیگری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمید عبدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید