بنر بالای صفحه
رهایی از غم جدایی
رهایی از غم جدایی

فروش ویژه

کتاب رهایی از غم جدایی

معرفی کتاب رهایی از غم جدایی

(4)
کتاب رهایی از غم جدایی، اثر سوزان اندرسون ، با ترجمه مرتضی نظری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 308,000 23%

237,160

308,000 23% 237,160

محصولات مرتبط

(2)
20%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب رهایی از غم جدایی اثر سوزان اندرسون ترجمه مرتضی نظری نشر بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده است
    پایان رابطه را به آغاز یک زندگی و عشق جدید تبدیل کنید.ترس طرد‌شدگی یکی از اساسی‌ترین ترس‌های ما است و باید هم این‌گونه باشد. ترس طرد‌شدگی اغلب انسان را در خود فرو می‌برد و می‌تواند در بقیه عمر اثرش را روی شما بگذارد. در بحبوحه‌ی لطمه‌ی عاطفی، بسیار سخت است که پایانی برای احساسات طرد‌شدگی، شرمساری و خیانت پیدا کرد."سوزان اندرسون" که روان درمان‌گری است که تخصصش کمک کردن به افراد در تجربیات از دست دادن، دل‌شکستگی و طرد‌شدگی به مدت بیش از دو دهه است،
...
  • در این کتاب تحول‌برانگیز به شما کمک می‌کند این درد را به درسی برای رهایی و رسیدن به آرامش تبدیل کنید. این کتاب طراحی شده است تا به همه‌ی قربانیان جدایی‌های عاطفی کمک کند، چه شما که از یک تجربه‌ی از دست دادن در این اواخر رنج می‌برید و چه متأثر از زخم به‌جا مانده از گذشته باشید؛ چه در الگوهای رفتاری‌ای درگیر شده باشید که روابط‌تان را تباه می‌کند و چه در رابطه‌ای باشید که در آن دیگر عشق را احساس نمی‌کنید. از ضربه‌ی شوک‌دهنده‌ی اولیه تا شروعی دوباره، این کتاب برنامه‌ای کامل برای التیام طرد‌شدگی ارائه می‌دهد.این فرایند التیام فراتر از جملات آرام‌بخش برای ایجاد تغییرات واقعی می‌رود و به شما کمک خواهد کرد در 5 مرحله‌ی طرد‌شدگی (در‌هم‌شکستن، ترک کردن، درونی کردن، خشم و بلند شدن) حرکت کنید و التیام یابید. شما قرار است با منشاءها و کاربردهای رفتاری و بیوشیمیایی طرد‌شدگی آشنا شوید. تمرینات عملی که به‌منظور بهبود زندگی‌تان ارائه شده است، به شما یاد خواهد داد چگونه درد اجتناب‌ناپذیر را مدیریت کرده و سپس پیش بروید تا مفهومی کاملاً جدید از خودتان ایجاد کنید، ظرفیت عشق را در خودتان افزایش دهید و عشق جدیدی را در سطحی عمیق‌تر و غنی‌تر ازگذشته پیدا کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: سوزان اندرسون ویرایش: -
مترجم: مرتضی نظری تعداد صفحات: 440
انتشارات: بنیاد فرهنگ زندگی وزن: 470
شابک: 9786006268217 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(طرد،متارکه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوزان اندرسون

سوزان اندرسون

در حال حاضر مطلبی درباره سوزان اندرسون نویسنده رهایی از غم جدایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مرتضی نظری

در حال حاضر مطلبی درباره مرتضی نظری مترجم کتاب رهایی از غم جدایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مرتضی نظری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید