بنر بالای صفحه
خوشا خوشبختان
خوشا خوشبختان

فروش ویژه

کتاب خوشا خوشبختان

معرفی کتاب خوشا خوشبختان

(4)
کتاب خوشا خوشبختان، اثر یاسمینا رضا ، با ترجمه زهرا خانلو ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات چترنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 55,000 21%

43,450

55,000 21% 43,450

محصولات مرتبط

(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب خوشا خوشبختان اثر یاسمینا رضا ترجمه زهرا خانلو توسط انتشارات چترنگ منتشر شده است
    درباره کتاب 
    این رمان دارای 21 فصل بوده که شامل داستان هایی جذاب در باب خوشبختی میباشند. این کتاب اثر یاسمینا رضا داستان و نمایشنامه نویس ایرانی-مجارستانی است. داستان هایی آورده شده در این کتاب از مفهوم عشق، خوشبختی، رنج هستی و آنچه در آن است، جستجوی مفهوم زیستن و این چنین موضوعات سخن می گوید. خواننده معمولا حین مطالعه خوشا خوشبختی از خود میپرسد براستی زندگی چیست؟ آیا زندگی ارزش زیستن دارد؟آیا عشق باید در زندگی همه ما حضور داشته باشد؟ و اصلا چیز با ارزشی
...
  • ست؟ خوشا خوشبختی یک انتخاب خوب برای علاقه مندان به داستان خوانی با موضوعات عشق و زندگی میباشد. 

مشخصات محصول

نویسنده: یاسمینا رضا ویرایش: -
مترجم: زهرا خانلو تعداد صفحات: 143
انتشارات: چترنگ وزن: 157
شابک: 9786008066170 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فرانسه،قرن 20)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

یاسمینا رضا

یاسمینا رضا

زاده نخستین روز از ماه مه سال ۱۹۵۹ در شهر پاریس. نخستین نمایشنامه رضا در سال ۱۹۸۷ منتشر شد: “گفتگوهای پس از یک خاکسپاری” موفقیت این نمایشنامه، به عنوان اولین اثر یک نمایشنامه‌نویس جوان، چشمگیر و تحسین برانگیز بود، به گونه‌ای که این نمایشنامه توانست جایزه مولیر را از آن خود کند.

اما نمایشنامه‌ای که یاسمینا رضا را به عنوان یک نبوغ درخشان در عرصه‌ نمایشنامه نویسی به همگان شناساند، نمایشنامه‌ای بود با نام “هنر” که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد. محبوبیت و اجراهای متعدد از “هنر” سبب شد تا ۴ سال بعد، و در سال ۱۹۹۸ جایزه تونی نیز به این نمایشنامه تعلق گیرد.

لحظات دراماتیک و گفتگوهای پر فراز و فرود در روابط انسان‌ها، ویژگی اصلی نمایشنامه‌های یاسمینا رضاست. البته او بعدها به رمان نویسی نیز روی آورد.

“حرمان” نخستین رمان این نویسنده است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و نشان داد که یاسمینا رضا در عرصه‌ی رمان نویسی نیز استعداد قابل توجهی دارد. سه روایت از زندگی، سوار بر سورتمه‌ی آرتور شوپنهاور، یک نمایش اسپانیایی، خدای کشتار، تصویر زیبا و مرد اتفاقی عناوین تعداد دیگری از آثار یاسمینا رضاست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زهرا خانلو

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا خانلو مترجم کتاب خوشا خوشبختان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهرا خانلو

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید