بنر بالای صفحه
گزیده جامعه شناسی نشر نی
گزیده جامعه شناسی نشر نی

فروش ویژه

کتاب گزیده جامعه شناسی نشر نی

معرفی کتاب گزیده جامعه شناسی نشر نی

(2)
کتاب گزیده جامعه شناسی (ویژه دوره کارشناسی)، اثر آنتونی گیدنز ، با ترجمه حسن چاوشیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 25%

112,500

150,000 25% 112,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامعه‌شناسی

محصولات مرتبط

(2)
8%
قیمت قبل
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
3%
(5)
23%
فروش ویژه
(2)
2%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب گزیده جامعه شناسی ویژه دوره کارشناسی اثر انتئنی گیدنز مترجم حسن چاوشیان منتشر شده است 
    چهارمین ویراستِ کتاب درسی کلاسیک آنتونی گیدنز همانند ویراست‌های قبلی آن در خاطر دانشجویان و استادان باقی خواهد ماند. 
    آنتونی گیدنز در این کتاب جوهرهٔ ایده‌هایی را در اختیار دانشجویان جدید قرار می‌دهد که دربارهٔ آن‌ها با رهبران سیاسی جهان گفت‌وگو کرده است. این کتاب فراتر از کتاب‌های درسی است. گیدنز نشان می‌دهد که اگر بخواهیم به مسائل بزرگ جهانی که زندگی‌مان را تحت‌الشعاع قرار داده بپردازیم، شناخت جامعه تا چه حد ضروری است. نتیجهٔ خواندن کتاب
...
  • مشارکت بیشتر و توانایی افزون‌تر برای برخورد با این مسائل است.* * *کتاب گزیدهٔ جامعه‌شناسی، شامل شش فصل از 21 فصل ترجمهٔ ویراست چهارم جامعه‌شناسیآنتونی گیدنز است.دلیل انتشار این نسخه از کتاب تدریس فصل‌های یادشده برای جامعه‌شناسی به‌عنوان درس عمومی برخی از رشته‌های درسی در دورهٔ کارشناسی است.

مشخصات محصول

نویسنده: آنتونی گیدنز ویرایش: -
مترجم: حسن چاوشیان تعداد صفحات: 222
انتشارات: نشر نی وزن: 350
شابک: 9789641851752 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آنتونی گیدنز

آنتونی گیدنز

در حال حاضر مطلبی درباره آنتونی گیدنز نویسنده گزیده جامعه شناسی نشر نی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسن چاوشیان

در حال حاضر مطلبی درباره حسن چاوشیان مترجم کتاب گزیده جامعه شناسی نشر نی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسن چاوشیان

دیدگاه کاربران

2 نظر
  • 1401/09/28 09:52:10
مدیر سایت

باسپاس از حسن اعتمادتون.


  • 1401/09/26 22:40:46
مشتری

از خریدم راضی بودم


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید