بنر بالای صفحه
چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران
چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

معرفی کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

(5)
کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، اثر روح الله رمضانی ، با ترجمه علیرضا طیب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • سیاست خارجی، همواره و در همه‌جا، از مناقشه‌برانگیزترین حوزه‌های سیاست‌گذاری بوده‌است ولی متأسفانه در ایران، اهمیت واقعی و نقش آن در رقم‌خوردن سرنوشت کشور و ملت و زمینه‌سازی فراز و نشیب‌ها و نیز ارزش بی‌چون و چرایش به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای تأمین یکپارچگی ارضی، امنیت سرزمینی، وجهه و اعتبار بین‌المللی، پیشبرد اهداف و برنامه‌های ملی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... چنان که باید و شاید، و به شیوه‌ای علمی بازشناخته نشده‌است. کتاب حاضر به‌عنوان یکی از نخستین گام‌ها در برطرف ساختن این کاستی، مجموعه‌ای است از مقالات و
...
  • نوشته‌های یکی از نامدارترین شخصیت‌های علمی ایرانی مقیم ایالات متحده، که نزدیک به نیم قرن است موضوع بررسی سیاست خارجی ایران را در دستور کار تحقیقاتی خویش قرار داده است. در این مجموعه، در کنار بحثی نظری در خصوص بررسی سیاست خارجی جوامع در حال نوسازی، سیر کلی تحول سیاست خارجی ایران پس از انقلاب تا دوران اخیر ترسیم شده و پیش‌بینی‌هایی نیز در مورد نقش ایران در هزاره‌ی سوم میلادی مطرح گردیده است. 

مشخصات محصول

نویسنده: روح الله رمضانی ویرایش: -
مترجم: علیرضا طیب تعداد صفحات: 214
انتشارات: نی وزن: 256
شابک: 9789643125653 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

روح الله رمضانی

روح الله رمضانی

در حال حاضر مطلبی درباره روح الله رمضانی نویسنده چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علیرضا طیب

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا طیب مترجم کتاب چارچوبی تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا طیب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید