بنر بالای صفحه
کلیات علم اقتصاد نشر نی
کلیات علم اقتصاد نشر نی

کتاب کلیات علم اقتصاد نشر نی

معرفی کتاب کلیات علم اقتصاد نشر نی

(2)
کتاب کلیات علم اقتصاد، اثر گریگوری منکیو ، با ترجمه حمیدرضا ارباب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 580,000 15%

493,000

580,000 15% 493,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اقتصاد

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
22%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
16%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب کلیات علم اقتصاد اثر  گریگوری منکیو مترجم حمیدرضا ارباب منتشر شده است 
    مهم‌ترین بخش‌های کتاب عبارتند از نیروهای بازار، کشش، سیاست‌های دولت، بازارها و رفاه، اقتصاد بخش عمومی، رفتار بنگاه و سازمان صنعتی، ساختارهای مختلف بازار، اقتصاد بازار نیروی کار، مرزهای دانش، اقتصاد خرد، اندازه‌گیری درآمد ملی، اقتصاد حقیقی در بلندمدت، پول و قیمت‌ها در بلندمدت، اقتصاد کلان باز، نوسانات اقتصادی در کوتاه‌مدت و مرزهای دانش اقتصاد کلان و مهم‌ترین سیاست‌های بحث‌انگیز اقتصاد کلان. فصل‌های مختلف این کتاب در سال‌های قبل در سه کتاب مبانی علم اقتصاد،
...
  • نظریهٔ اقتصاد خرد و نظریهٔ اقتصاد کلان منتشر شده است.در کتاب حاضر بر کاربردها و سیاست‌ها تأکید بیش‌تری شده است. مطالعات موردی بسیار زیاد با هدف درک بهتر محصول علم اقتصاد و کاربرد آن‌ها در تمام فصل‌های کتاب ارائه شده است. نگارش متفاوت، طرح ابتکاری موضوعات و بررسی کاربردی سیاست‌های اقتصادی برخی مزیت‌های کتاب منکیو در مقایسه با سایر کتاب‌های مشابه است.

مشخصات محصول

نویسنده: گریگوری منکیو ویرایش: -
مترجم: حمیدرضا ارباب تعداد صفحات: 952
انتشارات: نی وزن: 1440
شابک: 9789641852605 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گریگوری منکیو

گریگوری منکیو

در حال حاضر مطلبی درباره گریگوری منکیو نویسنده کلیات علم اقتصاد نشر نی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمیدرضا ارباب

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا ارباب مترجم کتاب کلیات علم اقتصاد نشر نی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیدرضا ارباب

دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1402/09/20 12:08:29
لقمان

گریگوری منکیو (Gregory Mankiw)، متولد ۱۹۵۸، یک اقتصاددان و نویسنده آمریکایی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد از دانشگاه هاروارد می‌باشد و در حال حاضر به عنوان استاد اقتصاد در دانشگاه هاروارد فعالیت می‌کند. منکیو همچنین در دوره‌های تدریسی در دانشگاه هاروارد و دانشگاه منشستر حضور داشته است.

او به عنوان نویسنده کتاب‌های درسی و تخصصی در زمینه اقتصاد شناخته می‌شود. کتاب معروف او به نام "اصول اقتصاد" (Principles of Economics) است که به عنوان یکی از کتاب‌های معتبر و پراستفاده در رشته اقتصاد شناخته می‌شود. این کتاب به صورت گسترده در دوره‌های مقدماتی و پیشرفته اقتصاد در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی استفاده می‌شود.

منکیو همچنین فعالیت‌های تحقیقاتی و نوشتاری متعددی در حوزه اقتصاد داشته است و مقالات او در مجلات معتبر اقتصادی منتشر شده‌اند. او عضو هیئت تحریریه بسیاری از مجلات معتبر اقتصادی است و در سال ۲۰۰۶ به عنوان رئیس انجمن اقتصاد آمریکا (American Economic Association) انتخاب شد.

منکیو به عنوان یک اقتصاددان متعصب به دیدگاههای لیبرال اقتصادی مشهور است و معتقد است که تقاضا و عرضه در بازارها و نیروهای اقتصادی تعیین‌کننده‌ی قیمت‌ها و توزیع منابع است. او در تحلیل اثرات سیاست‌های اقتصادی و مسائل مرتبط با اقتصاد می‌تواند به عنوان یک منبع قابل اعتماد در نظر گرفته شود.


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید