بنر بالای صفحه
مقدمه ای بر مدیریت آموزشی
مقدمه ای بر مدیریت آموزشی

کتاب مقدمه ای بر مدیریت آموزشی

معرفی کتاب مقدمه ای بر مدیریت آموزشی

(5)
کتاب مقدمه ای بر مدیریت آموزشی، اثر محمدرضا آهنچیان ، با ترجمه مترجم احسان جهاندارپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
1%
(4)
1%
(2)
1%
(3)
1%
(2)
1%
(2)
1%
(6)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مراجعه به آخرین یافته‌های علمی، هماهنگ‌کردن این یافته‌ها با واقعیت‌های اجرایی کشور، و پوشش‌دادن یافته‌های علمی روزآمد با رویکرد انتقادی باعث تمایز کتاب مقدمه‌ای بر مدیریت آموزشی با سایر آثار هم‌نام در بازار کتاب شده است. علاقه‌مندان به این رشته، اغلب برای این پرسش که «تحصیل مدیریت آموزشی، چه توانایی معیّنی در فرد به وجود می‌آورد؟» به پاسخ روشنی دست نمی‌یابند. یک دلیل محتمل برای این ابهام، نشناختن قلمرو مدیریت آموزشی در نظر، و احساس ناتوانی در کاربست نظریه‌های آن در عمل است. کتاب حاضر، که قرائت به‌روزشده‌ای از این رشته است، این نگاه
...
  • را ترویج می‌کند که مدیریت آموزشی منحصر به «مدیریت آموزشگاهی» نیست، بلکه هدایت فرایند یاددهی‌ـ‌یادگیری در هر محیط رسمی شامل مدرسه و جز آن را نیز دربرمی‌گیرد. رویکرد نگارش کتاب حاضر، درآمیختگی تازه‌ترین دستاوردهای علمی با انتظارات نقش مدیران آموزشی در سازمان‌های مختلف کشور بوده است. به‌منظور ایجاد وفاق بین آنچه در متون علمی و معمولاً به‌صورت نظری گفته می‌شود، با آن‌چه به‌صورت واقعی در سازمان‌های کشور ما می‌گذرد، تا حد امکان سرفصل‌ها و محتوای هر فصل طوری انتخاب و تنظیم شده‌اند که خواننده بتواند کاربرد نظریه‌ها و مباحث نظری مدیریت آموزشی را در میدان عمل و بر اساس واقعیت‌ها درک کند. کتاب مقدمه‌ای بر مدیریت آموزشی، در درجه‌ی نخست برای جامعه‌ی هدف دانشجویان مقطع کارشناسی رشته‌های مرتبط تهیه شده است. علاوه بر این، مدیران آموزش و پرورش، آموزش عالی، معلمان، مدیران آموزش سازمان‌ها، و سایر علاقه‌مندان به مباحث اجتماعی‌ـ‌سازمانی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: محمدرضا آهنچیان ویرایش: -
مترجم: مترجم احسان جهاندارپور تعداد صفحات: 268
انتشارات: نی وزن: 302
شابک: 9786220602712 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت آموزش و پرورش)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدرضا آهنچیان

محمدرضا آهنچیان

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا آهنچیان نویسنده مقدمه ای بر مدیریت آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم احسان جهاندارپور

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم احسان جهاندارپور مترجم کتاب مقدمه ای بر مدیریت آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم احسان جهاندارپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید