بنر بالای صفحه
عادت خلاق
عادت خلاق

فروش ویژه

کتاب عادت خلاق

معرفی کتاب عادت خلاق

(5)
کتاب عادت خلاق (بیاموزید و در زندگی به کار بگیرید)، اثر توآیلا ثارپ ، با ترجمه مهدی گازر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات مرو ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 300 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 29%

85,200

120,000 29% 85,200

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست کتاب عادت خلاق
    فصل یک : من وارد یک اتاق سفید شده ام
    فصل دو : آیین آمادگی
    فصل سه : دی.ان.ای خلاق
    فصل چهار : کنترل حافظه
    فصل پنج : جعبه مقوایی
    فصل شش: خراشیدن
    فصل هفت : حادثه خبر نمیکند
    فصل هشت : ستون فقرات
    فصل نه : مهارت
    فصل ده : گودال ها و شیارها
    فصل یازده : شاگرد اول رفوزه
    فصل دوازده : کامیابی در دراز مدت

مشخصات محصول

نویسنده: توآیلا ثارپ ویرایش: -
مترجم: مهدی گازر تعداد صفحات: 280
انتشارات: مرو وزن: 276
شابک: 9786226202794 تیراژ: 300
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خلاقیت هنری،اندیشه و تفکر خلاق،از پرفروش ترین های نیویورک تایمز)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

بریده ای از کتابهرگز یکجا را دوبار نخراشیدیکی از نکات کلیدی استراتژی نبرد یولیسیز سایمن گرانت , به عنوان قهرمان جنگ داخلی و هجدهمین رئیس جمهور آمریکا ] این بود که "هرگز به صحنه نبرد قبلی بازنگرد چرا که ممکن است دشمن در تعقیبت باشد!" وی عقیده داشت که بازگشتن به بقایای میدان نبردی که قبلا در آن به مبارزه پرداخته چیز جدیدی عایدش نمی سازد , لذا همیشه مترصد مسیرهای جدید به سمت میادین مبارزه بکر بود. خوشبختانه این استراتژی برای من نیز نتیجه بخش بوده است. من با هدف ترک عادات قدیمی و ایجاد انگیزه در خود , در مکان های جدید به بداهه کاری مشغول میشوم , آهنگ های ... متنوع گوش میدهم و عادات مطالعه ام را تغییر میدهم. بدیهی است که اگر با همان "روش تکراری" به خراشیدن یک "موضوع تکراری " بپردازید چیزی جز یک "نتیجه تکراری" نصیبتان نخواهد شد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

توآیلا ثارپ

توآیلا ثارپ

در حال حاضر مطلبی درباره توآیلا ثارپ نویسنده عادت خلاق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدی گازر

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی گازر مترجم کتاب عادت خلاق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی گازر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید