بنر بالای صفحه
اقتصاد کلان نشر نی
اقتصاد کلان نشر نی

فروش ویژه

کتاب اقتصاد کلان نشر نی

معرفی کتاب اقتصاد کلان نشر نی

(4)
کتاب اقتصاد کلان، اثر گریگوری منکیو ، با ترجمه ارباب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 350,000 25%

262,500

350,000 25% 262,500

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
3%
(4)
3%
(4)
1%
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
16%
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اقتصاد کلان اثر گریگوری منکیو ترجمه حمیدرضا ارباب نشر نی منتشر شده است

    کتاب اقتصاد کلان ترجمه‌‌ی ویراست ششم کتاب Macro Economics نوشته‌ی گریگوری منکیو است که در 5 بخش و 19 فصل تنظیم شده است.
    بخش‌های کتاب شامل مقدمه، نظریه‌ی کلاسیک‌ها: اقتصاد در بلندمدت. نظریه‌ی رشد: اقتصاد در دوره‌ی بسیار بلندمدت. نظریه‌ی ادوار تجاری: اقتصاد در کوتاه‌مدت، سیاست‌های اقتصاد کلان و ریشه‌های خرد اقتصاد کلان است. جدا از روش جذاب و تحلیلی نویسنده، استفاده از نمودارها، جعبه‌های موضوعی، مطالعه‌های موردی فراوان، پرسش‌‌های دوره، مسائل و کاربردهای پایان
...
  • هر فصل مطالعه و درک اقتصاد کلان را نیز آسان و لذت‌بخش کرده است.پروفسور منکیو استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد است. او با دریافت درجه ای.بی. در سال 1980 از دانشگاه پرینستون فارغ‌التحصیل شد. دکتری اقتصاد خود را از ام. آی. تی. دریافت کرد و پس از شروع تدریس در سال 1985 نهایتاً در سال 1987 به درجه استادی این دانشگاه مفتخر شد. منکیو مدرس اقتصاد کلان در دوره‌های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی است. حوزه‌های پژوهشی و آموزشی او شامل رفتار مصرف‌کننده، بازارهای مالی، سیاست‌های پولی و مالی و رشد اقتصادی است. او مشاور بانک مرکزی آمریکا، دفتر بودجه‌ی مجلس آمریکا و رئیس دفتر مشاوران اقتصادی رئیس‌جمهور بوده است.

مشخصات محصول

نویسنده: گریگوری منکیو ویرایش: -
مترجم: ارباب تعداد صفحات: 708
انتشارات: نی وزن: 840
شابک: 9789641852841 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گریگوری منکیو

گریگوری منکیو

در حال حاضر مطلبی درباره گریگوری منکیو نویسنده اقتصاد کلان نشر نی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ارباب

در حال حاضر مطلبی درباره ارباب مترجم کتاب اقتصاد کلان نشر نی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ارباب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید