هرس ذهن
هرس ذهن

قیمت قبل

کتاب هرس ذهن

معرفی کتاب هرس ذهن

(2)
کتاب هرس ذهن (راهنمای عملی برای زندگی بدون نگرانی،اضطراب و افکار منفی)، اثر استیو اسکات و.. ، با ترجمه صدف حکیمی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آموخته ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 134,000

78,000

  78,000

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب هرس ذهن راهنمای عملی برای زندگی بدون نگرانی اضطراب و افکار منفی اثر استیو اسکات، بری دانپورت ترجمه صدف حکیمی زاده نشر آموخته منتشر شده است 
    اگر میخواهید این کتاب را فقط بخوانید بهتر است آن را نخرید. این کتاب مجموعه ‌ای از تمرین‌ها و راهبردهایی عملی است و فقط خواندنش به کارتان نمی‌آید.

مشخصات محصول

نویسنده: استیو اسکات و.. ویرایش: -
مترجم: صدف حکیمی زاده تعداد صفحات: 170
انتشارات: آموخته وزن: 168
شابک: 9786226650410 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کنترل جنبه های روانشناسی،فشار روانی،خودسازی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این کتاب می‌آموزید عادت‌ها، اعمال و ذهنیت‌هایی برای پاک کردن نابسامانی‌های ذهنی هستند که شما را از داشتن یک زندگی معنادار بازمی‌دارند. از این‌رو، چهار علت شلوغی ذهنی (چگونه همه افکار منفی خود را دوباره تنظیم کنید)؛ چهار استراتژی برای بهبود (یا از بین بردن)؛ روابط بد (اهمیت پاک شدن عوامل حواس‌پرتی که باعث اضطراب می‌شوند)؛ یک استراتژی ساده برای کشف آنچه برای شما مهم است (400 کلمه‌ای که به شناسایی ارزش‌های شما کمک می‌کند)؛ مزیت مراقبه و تنفس عمیق متمرکز (و نحوه انجام هر دو) را یاد می‌گیرید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استیو اسکات و..

استیو اسکات و..

در حال حاضر مطلبی درباره استیو اسکات و.. نویسنده هرس ذهن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

صدف حکیمی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره صدف حکیمی زاده مترجم کتاب هرس ذهن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

صدف حکیمی زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید