بنر بالای صفحه
ذهن کامل نو
ذهن کامل نو

فروش ویژه

کتاب ذهن کامل نو

معرفی کتاب ذهن کامل نو

(4)
کتاب ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)، اثر دانیل ه.پینک ، با ترجمه رضا امیررحیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کندوکاو ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 250,000 21%

197,500

250,000 21% 197,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اندیشه و تفکر خلاق موفقیت جنبه‌های روان‌شناسی

محصولات مرتبط

(4)
1%
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
18%
فروش ویژه
(5)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
3%
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: دانیل ه.پینک ویرایش: -
مترجم: رضا امیررحیمی تعداد صفحات: 304
انتشارات: کندوکاو وزن: 304
شابک: 9789644164323 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روانشناسی موفقیت،اندیشه و تفکر خلاق)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب مؤلف در اين کتاب توضيح مي‌دهد که ما چگونه از عصر اطلاعات به عصر مفهوم‌پردازي رسيده‌ايم و براي اينکه در اين دوره جديد موفق باشيم چگونه بايد ذهن و ذهنيت جديدي را براي خود خلق کنيم. دنيل پينک در کتاب ذهن کامل نو مي‌کوشد با توجه به تغييراتي که معتقد است در جهان اطراف روي‌داده است، به ما کمک کند تا بتوانيم از تفکرات قديمي عصر اطلاعات، که بر پايه‌ي تحليل‌هاي منطقي، رياضي و شبه کامپيوتري بنا شده است عبور کرده و براي دنياي امروز بينديشيم و زندگي کنيم. دنيايي که در آن، «طراحي» و «همدلي» مهم‌تر، اثربخش‌تر و سودبخش‌تر از جمع و تفريق ... و محاسبات رياضي و مهندسي است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دانیل ه.پینک

دانیل ه.پینک

در حال حاضر مطلبی درباره دانیل ه.پینک نویسنده ذهن کامل نو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رضا امیررحیمی

در حال حاضر مطلبی درباره رضا امیررحیمی مترجم کتاب ذهن کامل نو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا امیررحیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید