بنر بالای صفحه
معامله گر با انضباط
معامله گر با انضباط

فروش ویژه

کتاب معامله گر با انضباط

معرفی کتاب معامله گر با انضباط

(5)
کتاب معامله گر با انضباط، اثر مارک داگلاس ، با ترجمه مهدیه مهدیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شمشاد ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 190,000 26%

140,600

190,000 26% 140,600

محصولات مرتبط

(4)
16%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
19%
(5)
فروش ویژه
(4)
18%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست
  • پیشگفتار
  • بخش اول: مقدمه
  • فصل اول: دلیل نوشتن این کتاب
  • فصل دوم: چرایی‌های نیاز به یک الگوی جدید
  • بخش دوم: روانشناسی بازار
  • مقدمه
  • فصل سوم: پیوسته حق با بازار است
  • فصل چهارم: سود و ضرر مرزی ندارد
  • فصل پنجم: قیمت‌ها دائماً تغییر می‌کنند
  • فصل ششم: برای بازار ساختاری وجود ندارد
  • فصل هفتم: دلایل در بازار بی‌ربط هستند
  • فصل هشتم: سه‌گام تا تبدیل‌شدن به معامله‌گر برتر
  • بخش سوم: ایجاد چارچوبی برای شناخت بهتر خود
  • فصل نهم: بینش درباره‌ی حقیقت محيط ذهنی
  • فصل دهم: مدیریت اطلاعات محیط توسط استنباط، یادآوری‌ها و برداشت‌ها
  • فصل یازدهم: الزام یادگیری روش‌های مطابقت
...
  • فصل دوازدهم: نحوه‌ی رسیدن به هدف
  • فصل سیزدهم: کنترل انرژی ذهن
  • فصل چهاردهم: روش‌هایی برای اجرای تغییر

مشخصات محصول

نویسنده: مارک داگلاس ویرایش: -
مترجم: مهدیه مهدیان تعداد صفحات: 274
انتشارات: شمشاد وزن: 320
شابک: 9786226673570 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نگرش های کارگزاران بورس)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب معامله گر با انضباط اثر مارک داگلاس ترجمه مهدیه مهدیان نشر شمشاد منتشر شده است به یاد داشته باشید همیشه میزان پولی که در قالبت سود معاملات به دست می آورید . مستقیمرهایی که در زندگی دارید در ارتباط است و مشخص می کند چه اندازه لیاقت دریافت پول را دارید.

پیشگفتار

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پیشگفتار

مارک داگلاس، نویسنده، سخنران، مدرس و بنیان‌گذار حوزه‌ی روانشناسی تجارت است.
او فعالیت در بورس را از سال ۱۹۷۸ آغاز کرد، درست وقتی‌که در یک دفتر بیمه کارمند بود. داگلاس توانست در مدت‌زمان کوتاهی به یک معامله‌گر قهار و کاربلد تبدیل شود. او در این کتاب تمامی تجربه‌های خود در حوزه‌ی روانشناسی بازار، معامله‌گری، چگونگی خودشناسی و کسب اعتمادبه‌نفس را برای افراد تازه‌وارد در بورس و بازار تجارت به زبانی ساده بیان می‌کند.
مهم برشمردن عواملی مثل: اعتمادبه‌نفس، نظم، دقت زیاد، و استفاده از محیط‌های خارجی و داخلی ذهن، ازجمله مواردی است که وی در این ... کتاب به آن‌ها پرداخته است.
او مواردی که از ذهن سرچشمه می‌گیرند را مؤلفه‌های اصلی برای رقابت در بازار می‌داند.
امید است مخاطب با بهره‌گیری از رهنمون‌های این کتاب بتواند در حوزه‌ی تجارت و بورس با موفقیت عمل کند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

فصل اول
دلیل نوشتن این کتاب
از همان سال ۱۹۸۲ که نوشتن این کتاب را شروع کردم، معامله‌هایی داشتم که تا به امروز در همه‌ی جهات، رشد قابل‌توجهی داشته‌اند.
تنوع در مبادلات، به‌روزرسانی قراردادها، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، خدمات مشاوره‌ای پیشرفته‌تر، گوناگونی کتاب‌ها و نشریات مربوطه، و پیشرفت روزبه‌روز نظام‌ها درزمینه ی تحلیل فنی و نظارت تخصصی به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری، از عناصر حائز اهمیت در کمک به رشد و تعالی معاملات هستند که همه‌ی این‌ها راه شناخت بازارها و دنبال کردن آنها را تسهیل می‌بخشند. اما برخلاف تمام این عناصر، خدماتی که در ... این حوزه ارائه می‌شوند واقعیتی اجتناب‌ناپذیر را روایت می‌کنند. هنوز تعداد انگشت‌شماری از تجار و سهام داران کارکشته، سهم بیشتری از این سفره را برمی‌دارند و هرسال تعداد قابل‌ملاحظه‌ای از تجار (تقریبأ ۹۰ درصد) دست‌خالی از سر این سفره می‌روند، و بازنده خوانده می‌شوند.
در هر معامله، به ازای هر یک دلار که یک معامله‌گر به‌عنوان سود در نظر می‌گیرد، شخصی دیگر باید ضرر کند. به‌بیان‌دیگر، سودی که آن دسته‌ی کوچک دائماً از بازار به دست می‌آوردند، از جيب صدها معامله‌گر دیگری می‌آید که با ازخودگذشتگی، پله‌ای می‌شوند برای بالا رفتن گروه دیگر و به آن گروه در موفقیت‌های روزانه‌شان یاری می‌رسانند.
پرواضح است که همه می‌خواهند بدانند که رمز موفقیت این معامله گران چیست! و به‌طور حتم تفاوت‌هایی میان این دودسته نیز وجود دارد.
دسته‌ی اول: گروه کوچک برنده‌ها، و دسته‌ی دوم: گروه بزرگ بازنده‌هایی که حاضرند هر کاری بکنند، تا رمز موفقیت برنده‌ها را کشف کنند!
رمز کار آن‌ها این است: معامله‌گرانی که دائماً در بازار سود می‌کنند (هرروز هر هفته، هرماه، هرسال، با عملکردی بر پایه‌ی نظم ذهنی وارد این حرفه می‌شوند. زمانی که از آن‌ها بخواهیم راز موفقیتشان را فاش کنند از آن‌ها فقط یک جواب خواهیم شنید.
زمانی موفق به سودآوری و افزایش ثروت خود در این حرفه شدیم که یاد گرفتیم: چگونه منضبط باشیم، عواطف خود را کنترل کنیم، بر خود مسلط باشیم و ذهنمان را در جریانی همسو، با سمت موفق و سودآور بازار قرار دهیم.»
قبل از هر چیز باید به دو نکته‌ی مهم اشاره‌کنم: اولین نکته این است که نظم، کنترل احساسات، تسلط بر خویش و متقاعد ساختن ذهن در انجام کارها، همه در حیطه‌ی روانشناسی قرار دارند و با پیشرفت‌های جدید بازار، سرویس‌های نوین خبری، خدمات مشاوره‌ای به‌روز، ابزارهای پیشرفته‌ی حسابرسی و مالی یا نظام‌های تحلیل فنی میانه‌ای ندارند.
دومین نکته: بر اساس تجربیاتم درزمینهٔ ی خریدوفروش سهم، با تحقیقاتی که انجام داده‌ام و مشاهدات شخصی‌ام، دریافتم که همه‌ی فعالان بورس، چه برنده و چه بازنده، تجربیات یکسانی دارند. هردو دسته به‌هرحال در برهه‌ای از این کار، تشویش، اضطراب، نگرانی و فشار روانی حاصل از شکست را تجربه کرده‌اند. معامله‌گرانی که موفق شده‌اند از این مرحله گذر کنند و ثروت چشمگیری به دست آورند، افراد ریسک‌پذیری بوده‌اند که زمان خود را برای شناخت موانع سرسخت روان‌شناختی در این حیطه و غلبه بر آن‌ها صرف کرده‌اند و خب این کار، حتی برای خبره‌ترین و تیزهوش‌ترین آن‌ها، چند سالی طول کشیده است.
داشتن نظم، تسلط بر خویش و کنترل عواطف، شاه‌کلیدهای کسب موفقیت هستند، اما صفاتی مادرزادی نیستند، بلکه برخلاف آن، صفاتی اکتسابی هستند که تنها با فراگیری تمرین‌های ذهنی مشخص، آن‌ها را کسب می‌کنیم. فراگرفتن این تمرین‌های ذهنی معمولاً به روش آزمون‌وخطا انجام می‌شود که می‌تواند بسیار هزینه‌بر و القاکننده‌ی درد و رنج‌های روانی باشد. مهم‌ترین مشکل روش آزمون‌وخطا در بازار آن است که بیشتر مردم، قبل از به اتمام رساندن بازه‌های یادگیری، تمام سرمایه‌ی خود را دودستی به باد فنا می‌دهند. معامله‌گرانی هم که پول کافی برای ادامه‌ی راه و معاملات خود رادارند، هیچ‌وقت از اثرات درازمدت و مخرب روانی این مرحله رها نمی‌شوند.
با تمام این تفاسیر فقط تعداد انگشتش ماری می‌توانند از این مرحله به‌سلامت عبور کنند؟
قطعاً برای تمام معامله گران موفق، چه درگذشته و چه در حال توضیح دادن درباره‌ی بایدها و نبایدهای فعالیتشان بسیار مشکل است. گفتن اینکه چطور این کار را انجام می‌دهند و از همه مهم‌تر اینکه برای دستیابی به این هدف چه قدم‌های مشخصی برداشته‌اند. خیلی از آن‌ها با آغوش باز تمام دانش خود از بازارها و شیوه‌ی رفتار بازارها را به دیگران انتقال می‌دهند، اما نمی‌توانند آنچه را که می‌دانند به‌طور کامل به دیگران آموزش دهند. آن‌ها به کسانی که به دنبال شنیدن نکات کوچک هستند، فقط می‌توانند بگویند که اشراف بر همه‌ی اطلاعات دنیا در مورد بازارها هم به آن‌ها کمکی نخواهد کرد، مگر آن چیزی که به اسم بردباری، نظم و تسلط بر عواطف خوانده می‌شود را یاد بگیرند.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

به یاد داشته باشید همیشه میزان پولی که در قالب سود معاملات به دست می‌آورید، مستقیماً با باورهایی که در زندگی دارید در ارتباط است و مشخص می‌کند که چه اندازه لیاقت دریافت پول را دارید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارک داگلاس

مارک داگلاس

در حال حاضر مطلبی درباره مارک داگلاس نویسنده معامله گر با انضباط در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدیه مهدیان

در حال حاضر مطلبی درباره مهدیه مهدیان مترجم کتاب معامله گر با انضباط در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدیه مهدیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید